Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem u sprzedawcy [edycja] dyspenser do mydła automatyczny. Cała transakcja przebiegła pomyślnie, odebrałem paczkę i zacząłem korzystać z urządzenia. Niestety po kilku tygodniach dozownik się zepsuł. Chciałem wystawić opinie o produkcie, skontaktować się że sprzedającym ale okazało się, że sprzedający specjalnie usunął ofertę żeby nie dało się wystawić opinii. Jak zobaczyłem dane sprzedawcy to zrozumiałem, że to czyste chińskie oszustwo. Także przestrzegam bo owszem, działało to co zakupiłem, ale krótko a teraz to wiem, że i tak nie da rady skontaktować się ze sprzedawcą gdyż podobno czytałem, że na maile nie odpowiadają. Na szczęście nie duża kwota ale po prostu chce żeby reszta nie wpadła na minę z tym sprzedawcą.
Przed zakupem zwykle wystarczy czytać co się kupuje i od kogo .
Zgłoś reklamację.
W szczegółach zakupu masz 'ZGLOŚ REKLAMACJĘ LUB PROBLEM '. Tam napisz do sprzedawcy reklamację. Po 24h będzie można poprosić o pomoc pracownika Allegro (jak się chińczyk nie odezwie), po 2 tyg. poprosić o Allegro Protect czyli zwrot wpłaty.
Sprzedawca ma obowiązek odebrać od Ciebie na swój koszt przedmiot i albo naprawić i odesłać lub przysłać nowy. Może nie odbierać uszkodzonego tylko od razu przysłać nowy lub oddać pieniądze.
I nie ma znaczenia czy konto jest aktywne czy nie.
I nie kupuj od takich sprzedawców. Czytaj opinie, nie tylko ceny...