anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałam sie zapytac czy jak dostałam pobite talerze ,to ja musze u przewoźnika reklamować przesyłkę

skitels2
#1 Nowicjusz#

Jeśli jest zawartość przesyłki pobita to ja muszę ją reklamować u przewoźnika? Mimo,że była bardzo źle zabezpieczona przez sprzedajacego .

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@skitels2 skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym. To on jako nadawca przesyłki powinien złożyć reklamację u przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@la_nika @skitels2 a to już zależy, czy sprzedający , to firma, czy osoba prywatna

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KOGIEL_T dziękuję za cenną uwagę, to prawda, to zależy, ale nie piszę odpowiedzi w ciemno 😉
Sprzedający to firma. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@skitels2 Nie jak zakup od firmy, udokumentuj a najlepiej wezwać kuriera i sporządzić protokół szkody jak paczka uszkodzona a jak cała to skontaktuj się ze sprzedającym on odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania,  a jak problemy to otwórz dyskusję.

oznacz moderatorów