Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Chciałbym zgłosić błąd lub/i dowiedzieć się jak rozwiązać sytuację.
Otóż. Kiedy zamówię produkt na dany adres, a następnie przekieruje go w inne miejsce za pomocą "zarządzaj przesyłką" Na stronie DHL, na liście moich zakupów przy danym produkcie występuje informacja "problem z przesyłką". Oczywiście paczka dociera, więc niby niema problemu, ale w takiej sytuacji mogę wystawić ocenę tylko sprzedającemu, nie mogę ocenić produktu. Prawdopodobnie dlatego, że allegro nie dostaje informacji o przekierowaniu przesyłki. Logiczne, że nie można ocenić produktu, ktorego się jeszcze nie otrzymało.. Chyba, że ja jestem do tyłu z wiedzą w tym zakresie. Proszę moderatora o wyjaśnienie. Pozdrawiam
0
Zauważyłem, że po przekierowaniu pojawia się nowy numer przesyłki i zakładka "przesyłka nr 1" "przesyłka numer 2" Przy przesyłce numer 1 występuje problem, przy numerze 2 dostarczono. Ale nie da się wystawić oceny produktu.
@cieszyn5 Cześć. 🙂 Poproszę o przykładowy numer zamówienia, w którym doszło do takiej sytuacji i teraz nie możesz ocenić produktu.
Proszę. b3521d90-7c04-11ed-a2f5-ff6d41f2c2b6
Jeden z wielu..
@cieszyn5 Dziękuję Ci bardzo 🙂 I jeszcze jedno pytanie: w zakładce https://allegro.pl/opinie-produktowe/dodaj-opinie nie widzisz obu produktów (z oferty 11917254287 i 6017051728)?
Niestety nie widzę 😏
@cieszyn5 Zweryfikuję dla Ciebie tę sytuację i wrócę z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję:*
Nie mogę dodać screena..
@cieszyn5 Spróbuj go zapisać na komputerze, a następnie dodać za pomocą ikonki aparatu:
Mam tylko ikonę "obrazek", po kliknięciu i wybraniu screena obraz nie ładuje się..
Tak to wygląda: )
@Client:107238837 Czy nie jest tak, że zakupu dokonujesz z konta cieszyn5 a próbujesz je ocenić z Client:107238837?
Nie.
Zmieniłem przeglądarkę, działa: )
Działa dodawanie obrazów, ocenić nadal nie mogę.
W aplikacji allegro jestem zalogowany na cieszyn5, w przegladarce samsunga na to konto(loguje się automatycznie, jest powiązanez adreseme-mail).. Wszystkie operacje wykonuje na aplikacji tj. Konto cieszyn5. Inne produkty mogę ocenić, tylko nie te wobec których użyłem opcji przekierowania.
@cieszyn5 Czy możesz załączyć jeszcze zrzut ekranu, na którym będzie widać, że przy tym zamówieniu w zakładce Kupione nie ma opcji "OCEŃ PRODUKT"?