Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Chciałbym zgłosić błąd lub/i dowiedzieć się jak rozwiązać sytuację.
Otóż. Kiedy zamówię produkt na dany adres, a następnie przekieruje go w inne miejsce za pomocą "zarządzaj przesyłką" Na stronie DHL, na liście moich zakupów przy danym produkcie występuje informacja "problem z przesyłką". Oczywiście paczka dociera, więc niby niema problemu, ale w takiej sytuacji mogę wystawić ocenę tylko sprzedającemu, nie mogę ocenić produktu. Prawdopodobnie dlatego, że allegro nie dostaje informacji o przekierowaniu przesyłki. Logiczne, że nie można ocenić produktu, ktorego się jeszcze nie otrzymało.. Chyba, że ja jestem do tyłu z wiedzą w tym zakresie. Proszę moderatora o wyjaśnienie. Pozdrawiam
Ta przesyłka nie była przekierowywana i opcja oceny produktu jest.
@Client:107238837 Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź. Problem powoduje faktycznie przekierowanie. DPD nadaje nowy numer paczki przy przekierowaniu, natomiast do zamówienia przypisany jest pierwotny numer przesyłki, na którym nie odnotowano doręczenia. Dlatego zamówienie nie jest oznaczone jako doręczone i nie ma możliwości wystawienia opinii produktowej. Obecnie niestety nie można obejść tego problemu.
Dziękuję. Tyle to wiedziałem zanim zacząłem ten temat.