Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem u chińczyków przedmiot po czym go anulowałem i oni pisali, że nie mogli zatrzymać wysyłki. Później mówiłem, że przyjmę bo pisali, że nie mogę go odesłać ale się i tak okazało, że to bubel co mam zrobić w tym przypadku? Skoro wymigują się od zwrotu?
Jam mam takie zasady:
- z reguły nie kupuję u chińczyków;
- jeśli jednak sporadycznie zdecyduję się na taki zakup, to płatność wyłącznie przez PayPal.
@Client:79179573 Mam nadzieję, że skoro informujesz @RED o art. 190 kk, to osobę, która wystawiła mu negatyw, solidarnie poinformowałeś o art. 212 kk😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Gdyby zarzut z negatywa nie był prawdziwy, to RED zamiast przepraszać kupującego już podawałby go do sądu. 😉
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Oj tylko pozwy sądy a gdzie "normalność".
@Client:79179573 serio art 190a w tym przypadku?
coś Ci się chłopie pomieszało
regulamin allegro nakazuje kontakt w ciągu 7 dni a Kupujący dobrowolnie podał dane
w tym celu
pomijam fakt, że czytając ofertę nie zauważyłeś dlaczego musieliśmy się skontaktować
z Kupującym
Kupujący nabył od Ciebie:
"Kompletny RARYTAS Nowa Natec torba na notebooka IMPALA Black-Blue 15,6'' (usztywniona rama torby) Kolor jak na zdjęciach.
Wymiary wewn. przedziału komputerowego 390 x 290 x 50 mm Rodzaj Torba Przekątna ekranu 15,6'' Pasek na ramię Tak Uchwyt do ręki Tak Wykonanie ze skóry Nie"
Zapłacił, Allegro przekazało Ci pieniądze i adres do wysyłki. Dlaczego nie wysłałeś towaru? Na co jeszcze czekałeś?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!