@kundzia_2012 Nie ma żadnego problemu, masz 3 możliwości.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
- Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli nie ma takiej opcji;
- Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij Szczegóły zakupu, potem na dole Zwróć zakup, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
- Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Po rezygnacji sprzedawca nie wyśle Ci już towaru, a jeśli nawet wyśle, nie musisz go odbierać.