Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem zagłebiarke, niestety 2 razy nie mogłem zapłacić poprzez usługę blik, dopiero po zalogowaniu kupiłem 3 raz przedmiot i opłaciłem. Chciałbym 2 poprzednie zakupy anolować
Wystarczy że wyślesz sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy mailem. Podaj jego dane, swoje dane, nazwę towaru, datę zakupu i napisz, że rezygnujesz. Jeśli zapłaciłeś za więcej niż jedną sztukę, podaj numer konta do zwrotu wpłaty.
..."Podaj jego dane, swoje dane, nazwę towaru, datę zakupu.."
Nie zapomnij o imionach dziadków, swoich i sprzedawcy, a również o numerze butów i innych ważnych szczegółach transakcji..
A ja zawsze myślałem że numer transakcji i nick kupującego wystarczy 🤔
@br. No to źle myślałeś i niepotrzebnie kpisz; http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawar...
witus1400 po 7 dniach sprzedawca sam anuluje występując o zwrot naliczonej prowizji . Nie musisz nic robić , dla zasady możesz poinformowac sprzedawcą mailem .
Nie traktuj serio porady powyżej. To ty musisz odstąpić od umowy ze sprzedawcą, aby transakcję unieważnić, takie są wymogi wynikające z przepisów. Sprzedawca nie może odstąpić od umowy z Tobą.
Jak to zrobić?
Wyślij sprzedawcy mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Podaj w nim datę, jego dane firmowe, swoje dane osobowe, nazwę towaru, datę zakupu i napisz, że rezygnujesz z tego towaru.
Oczywiście, że sprzedawca może odstąpić od umowy, jeśli jej warunkiem była określona w treści płatność z góry, która nie nastąpiła.
Ba nawet sprzedawca może sobie określić termin zapłaty 60 minut, po którym w przypadku braku zapłaty anuluje zamówienie klienta i przywraca stan magazynowy do ponownego sprzedaży.
W przypadku Allegro regulamin ten określa termin do 7 dni.
@Client:97765421 Oczywiście, że przy sprzedaży konsumenckiej sprzedawca NIE MOŻE odstąpić od umowy - nie ma na to podstawy prawnej. To kupujący może odstąpić.
@witus1400 za 4 dni lub miesiąc i 4 dni, nie pamiętam dokładnie, ale pojawią się już zmiany i będzie można anulować zakupy z nieudaną płatnością 😉 Na chwile obecną wystarczy poinformować sprzedawcę o tych zakupach które nie będą realizowane z powodu niezamierzonych błędów z Twojej strony 😉
@cookie000 To akurat nie działa chyba w tej sytuacji. Sam miałem parę dni temu ten problem i chciałem anulować zakup w którym nie została dokonana płatność. Nic się nie da zrobić, ale 2 dni chyba po moim poście Admin wkleił info o zmianach i także zakup z niezrealizowaną płatnością ma mieć opcje "anuluj" bo aktualnie nie ma 😉
Nie będę teraz robił zakupu aby sprawdzić ale widzę zmiany 😉
To co jest na obrazku w linku pomocy już wygląda inaczej. Chyba świeżo odmalowana zmiana wystroju :]
@cookie000 Tej zmiany jeszcze nie ma, mam nadal tylko "ponów płatność", co śmieszne bo produktów z których część sprzedawca już nie ma w sprzedaży 😄
Zrobiłem zakup i przy okazji chciałem sprawdzić co i jak ;]
1. Zakup kliknięty, płatność przerwana. Opcja anulowania nie istnieje ani w nowej wersji wyglądu, ani w starej.
2. Rozpoczęcie płatności anulowane i płatność ponowiona. Opcja anulowania zakupu ... nadal nie istnieje. Powinna się pojawić pod sekcją "płatność".
To jak to się ma do tego linka ? Kiedyś była ?
[edycja]
Chyba wiem. Niemożliwa jest m.in. gdy:
Sprzedający wyłączył możliwość anulowania zakupu w swoich ofertach - chcemy dać sprzedającym możliwość dostosowania się do nowej sytuacji, dlatego obecnie mogą wyłączyć anulowanie zakupu w swoich ofertach.
@cookie000 Bo ta funkcja ma zostać dopiero wprowadzona 14-go lutego chyba lub marca nie pamiętam 😉
witus1400 sprzedawca szanujacy klienta oraz samego siebie wyśle do Ciebie stosowną informację . Nie rób sobie kłopotu . Jeśli już bardzo chcesz wystarczy telefon lub wiadomość e-mail .
witus1400 po prostu napisz maila do sprzedawcy że chciałbyś anulować zamówienia z dnia... na produkt... nazwisko kupującego..... Jełsi płatnośc nie poszła sprzedawca raczej bez problemu anuluje zamówienie. Aha poproś o maila zwrotnego z potwierdzenie anulowania abyś wrazie czegoś miał to na piśmie.
To jak kupiłeś już po zalogowaniu to normalnie kliknij zwrot przedmiotu 2 z 3 sztuk i po sprawie