anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcial bym anulować zakupy, bez logowania

witus1400
#1 Nowicjusz#

Kupiłem zagłebiarke, niestety 2 razy  nie mogłem zapłacić  poprzez usługę  blik,  dopiero po zalogowaniu  kupiłem 3 raz przedmiot i opłaciłem.  Chciałbym 2 poprzednie zakupy anolować 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

xyz96
#21 Demiurg#

Wystarczy że wyślesz sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy mailem. Podaj jego dane, swoje dane, nazwę towaru, datę zakupu i napisz, że rezygnujesz. Jeśli zapłaciłeś za więcej niż jedną sztukę, podaj numer konta do zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

..."Podaj jego dane, swoje dane, nazwę towaru, datę zakupu.."

Nie zapomnij o imionach dziadków, swoich i sprzedawcy, a również o numerze butów i innych ważnych szczegółach transakcji..

 

A ja zawsze myślałem że numer transakcji  i nick kupującego  wystarczy 🤔

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

witus1400 po 7 dniach sprzedawca sam anuluje występując o zwrot naliczonej prowizji . Nie musisz nic robić , dla zasady możesz poinformowac sprzedawcą mailem .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie traktuj serio porady powyżej. To ty musisz odstąpić od umowy ze sprzedawcą, aby transakcję unieważnić, takie są wymogi wynikające z przepisów.  Sprzedawca nie może odstąpić od umowy z Tobą.

oznacz moderatorów

witus1400
#1 Nowicjusz#

Jak to zrobić?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wyślij sprzedawcy mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Podaj w nim datę, jego dane firmowe, swoje dane osobowe, nazwę towaru, datę zakupu i napisz, że rezygnujesz z tego towaru.

oznacz moderatorów

Client:97765421
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście, że sprzedawca może odstąpić od umowy, jeśli jej warunkiem była określona w treści płatność z góry, która nie nastąpiła.

Ba nawet sprzedawca może sobie określić termin zapłaty 60 minut, po którym w przypadku braku zapłaty anuluje zamówienie klienta i przywraca stan magazynowy do ponownego sprzedaży.

W przypadku Allegro regulamin ten określa termin   do 7 dni.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:97765421 Oczywiście, że przy sprzedaży konsumenckiej sprzedawca NIE MOŻE odstąpić od umowy - nie ma na to podstawy prawnej. To kupujący może odstąpić.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@witus1400 za 4 dni lub miesiąc i 4 dni, nie pamiętam dokładnie, ale pojawią się już zmiany i będzie można anulować zakupy z nieudaną płatnością 😉 Na chwile obecną wystarczy poinformować sprzedawcę o tych zakupach które nie będą realizowane z powodu niezamierzonych błędów z Twojej strony 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@cookie000 To akurat nie działa chyba w tej sytuacji. Sam miałem parę dni temu ten problem i chciałem anulować zakup w którym nie została dokonana płatność. Nic się nie da zrobić, ale 2 dni chyba po moim poście Admin wkleił info o zmianach i także zakup z niezrealizowaną płatnością ma mieć opcje "anuluj" bo aktualnie nie ma 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@ZibiK30 

Nie będę teraz robił zakupu aby sprawdzić ale widzę zmiany 😉

To co jest na obrazku w linku pomocy już wygląda inaczej. Chyba świeżo odmalowana zmiana wystroju :]

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@cookie000 Tej zmiany jeszcze nie ma, mam nadal tylko "ponów płatność", co śmieszne bo produktów z których część sprzedawca już nie ma w sprzedaży 😄

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@ZibiK30 

Zrobiłem zakup i przy okazji chciałem sprawdzić co i jak ;]

1. Zakup kliknięty, płatność przerwana. Opcja anulowania nie istnieje ani w nowej wersji wyglądu, ani w starej.

2. Rozpoczęcie płatności anulowane i płatność ponowiona. Opcja anulowania zakupu ... nadal nie istnieje. Powinna się pojawić pod sekcją "płatność".

To jak to się ma do tego linka ? Kiedyś była ?

[edycja]

Chyba wiem. Niemożliwa jest m.in. gdy:

Sprzedający wyłączył możliwość anulowania zakupu w swoich ofertach - chcemy dać sprzedającym możliwość dostosowania się do nowej sytuacji, dlatego obecnie mogą wyłączyć anulowanie zakupu w swoich ofertach.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@cookie000 Bo ta funkcja ma zostać dopiero wprowadzona 14-go lutego chyba lub marca nie pamiętam 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

witus1400 sprzedawca szanujacy klienta oraz samego siebie wyśle do Ciebie stosowną informację . Nie rób sobie kłopotu . Jeśli już bardzo chcesz wystarczy telefon lub wiadomość e-mail .

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

witus1400 po prostu napisz maila do sprzedawcy że chciałbyś anulować zamówienia z dnia... na produkt... nazwisko kupującego..... Jełsi płatnośc nie poszła sprzedawca raczej bez problemu anuluje zamówienie. Aha poproś o maila zwrotnego z potwierdzenie anulowania abyś wrazie czegoś miał to na piśmie.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

To jak kupiłeś już po zalogowaniu to normalnie kliknij zwrot przedmiotu 2 z 3 sztuk i po sprawie

oznacz moderatorów