Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, po raz kolejny mam sytuację gdzie dostaje informacje (mail, telefon, aplikacja inpost) że została do mnie nadana paczka, numer paczkomatu adres itd. Nie zamawiałam ostatnio nic. Zadzwoniłam więc do osoby od której rzekomo coś zakupiłam z pytaniem co z tym fantem zrobić? (W mailu był podany numer telefonu do niego) Pan poinformował mnie, że ma kilka kont miał awarie i powiadomienia poszły nie do tych osób co miały pójść a moje dane ma najprawdopodobniej bo kiedyś coś u niego kupiłam. Ok. Awaria, błąd itd. Ale sprawa się powtarza. Jaka mam pewność bezpieczeństwa swoich danych podanych na koncie ??
Nie masz, jak wszystko w tym kraju.
Dzięki,może jednak się wybiorę ze Śląska do Szczecina po paczkę;)
o ile nic nie zamówiłaś lub ktoś z twojego konta nie zamówił i nie klikasz w podejrzane linki pt dopłać do paczki, mamy dla ciebie paczkę do odebrania etc i ignorujesz takie powiadomienia to po kilku awaryjnych powiadomieniach i usunięciu usterki przestaną przychodzić i będziesz miała spokój
Nic nie zamawiałam, do konta mam dostęp tylko ja. Paczki są nadawane do różnych miejscowości w PL. Nie wchodzę w żadne linki itd. Jedyne co to dzwoniłam na numer telefonu (sprzedawcy rzekomo) który mam podany w mailu 😕
to pewnie skoro naprawił awarię a poszła jakaś określona ilość powiadomień to to wysyłanie za jakiś czas się zakończy samo
Dzięki za odpowiedź, mam nadzieję że się skończy bo przychodzą powiadomienia od grudnia 🙈