anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co dalej?

Client:46045485
#7 Wielbiciel#

Kupiłem Portable Refrigerator Car Fridge Freezer 50L od yohelifg w połowie listopada i do dzisiaj nie dostałem towaru. 

Co dalej? 

Według Allegro mam zgłosić, ale to odsyła mnie znowu do jakiś dyskusji.

Ja nie chcę dyskutować, ale otrzymać informację: co dalej?

Gdzie jest formularz do wypełnienia?

Czy towar gdzieś utknął i otrzymam później.

Czy zostałem oszukany?

Czy w związku z niewywiązaniem się sprzedającego z obowiązku ktoś może mi pomóc?

Krzysztof [edytowano]

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Właśnie otwarcie to pewien formularz do wyjaśnienia gdzie przesyłka, do chwili otrzymania przesypki odpowiada sprzedający przy zakupie konsumenckim: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46045485 Krzysztofie, konsultant Allegro pokierował Cię dobrze - rozpocznij dyskusję ze sprzedającym.

Do dyskusji będzie miał dostęp pracownik Allegro, który służy wsparciem. Jeśli sprawa się nie wyjaśni, to zwrócimy Ci środki za ten zakup w ramach Allegro Protect. Nasz program gwarantuje bezpieczne zakupu, dlatego z pewnością nie zostaniesz bez pomocy. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:46045485
#7 Wielbiciel#

dostałem powiadomienie, podziękowanie, że jestem częścią Waszej rozgadanej społeczności, a jak chciałem tylko kupić lodówkę.

w jaki sposób mam rozpocząć tą dyskusję i o czym?

czy ten sprzedający ma jakiś telefon, może adres mailowy?

za półtora tygodnia jadę do Hiszpanii na miesiąc i chciałbym wiedzieć, czy zostałem zrobiony w konia i mam sobie kupić inną lodówkę czy mam czekać?

nie mam czasu spędzać pół każdego swoje dnia przed komputerem w jakieś dyskusji o nie wiadomo o czym. 

proste tak lub nie.

Krzysztof [edytowano]

oznacz moderatorów

serwis-texas
#20 Guru#

@Client:46045485 

Cześć. Słuchaj albo chcesz pomocy albo nie. Jeżeli pytasz czy towar otrzymasz to ja zaryzykuję (nie jestem pracownikiem Allegro a oni w żaden sposób spokrewniony z tym kontem gdzie dokonałeś zakupu) NIE, NIE OTRZYMASZ. Konto sprzedawcy jest zawieszone.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Trzeba było wziąć koszyk i iść na zakupy a nie teraz biadolić. Jak nie rozwiążesz problemu to niczego nie otrzymasz, czasem zdarzają się jakieś przeszkody.

oznacz moderatorów

Client:46045485
#7 Wielbiciel#

ja nie biadolę, ale chcę jakieś konkretnej odpowiedzi: tak, albo nie, jeżeli tak to kiedy, jeżeli nie - kupuję inną lodówkę.

dwieście parę złotych to nie jest jakaś kupa kasy i mogę to przecierpieć, ale podziękowania za udział w dyskusji lub prowadzenie dyskusji, za jakie grzechy?

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

przecież dostałeś instrukcje co zrobić / alboś chłop albo 6upa wołowa

oznacz moderatorów

Client:46045485
#7 Wielbiciel#

dostałem link do jakiegoś formularza, ale on przekierowuje mnie na dyskusję.

przyznaję, że nie jestem biegły w tego typu czynnościach.

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

no... otwórz dyskusję ze sprzedającym... pewnie nie odpisze... potem wystąpisz do allegro o zwrot kasy i nabędziesz drogą kupna nowiusienką lodóweczkę

oznacz moderatorów

Client:46045485
#7 Wielbiciel#

nie odpowiedział i co dalej?

 

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  kochane Panie, wyjaśnijcie Panu... 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na odpowiedź ma 24godz, nie odpowiedział to poproś o pomoc Allegro masz tam taką możliwość odznaczenia w dyskusji.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

tak to jest jak się kupuje u Chińczyka 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46045485 Krzysztofie, rozumiem, że jest to dla Ciebie trudna sytuacja, dlatego otrzymasz od nas zwrot pieniędzy w ramach Allegro Protect w ciągu 48 godzin. Przesłaliśmy Ci już powiadomienie mejlowe w tej sprawie z adresu kontakt-pok@allegro.pl

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów