anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co jeśli sprzedawca nie odpowie w dyskusji?

Client:103924510
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 

PYTANIE TEORETYCZNE

kupiłam telefon z Chin nie spodziewając się, że będzie coś z nim nie tak (okazał się nieoryginalny+ wada ekranu). Proszę sobie darować złośliwe komentarze.

Na chwilę obecną poprosiłam w dyskusji o pomoc Allegro, ponieważ sprzedawca nie reaguje.
Kupuję na Ali w takich sytuacjach Ali naprawdę chroni i nie popuszcza oszustom. Zastanawia mnie co jeśli sprzedawca się nie ustosunkuje do mojego zgłoszenia? Załóżmy nawet złożę wniosek Allegro Protect, czy działa ono wobec Chińskich sprzedawców, jeśli nie dlaczego Allegro o tym nie informuje?

Czytam tu na forum "trzeba było nie kupować u Chińczyka" co to za polityka?

Czy jeśli sprzedawca mnie oleje mogę się conajwyżej pocałować w przysłowiową d***? Odesłać telefon w ciemno (takie widziałam wytyczne allegro w innych wątkach) i liczyć na to, że nie zostane oszukana na jeszcze większą kwotę (teraz przynajmniej mam w ręku sprzęt który ma jakąśtam wartość, mimo że nie taką jak zapłaciłam) powiększoną o dość duży koszt wysyłki do Chin?

Kupiłam telefon właśnie na Allegro w nadziei, że Allegro mnie ochroni w razie czego, ale teraz bardzo się boje być pozostawiona sama sobie.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nie odsyłać, niech się wypowie w dyskusji nie wypowiada się prosisz Allegro o pomoc, Allegro może Ci zaproponować wniosek do AP.

oznacz moderatorów

Client:103924510
#7 Wielbiciel

Allegro już zostało poproszone o pomoc przeze mnie. Na razie nic nie odsyłam, ale czytałam w innym wątku, że wniosek został odrzucony i allegro wskazało, żeby klient wysłał spowrotem do sprzedawcy, to mnie zaniepokoiło, dlatego pytanie jest teoretyczne. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Poczekaj spokojnie.

oznacz moderatorów

Client:103924510
#7 Wielbiciel

Jestem zestresowana, bo wcześniej kupiłam z polskiego sklepu internetowego (inny model) i przyszedł z konkretnie uszkodzonym ekranem i okropnie długo trwało zanim odzyskałam pieniądze i dlatego kupiłam przez Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nic nie zrobisz, sprzedający ma prawo się wypowiedzieć w dyskusji, nie odpowiada prosisz Allegro o pomoc i teraz trzeba czekać na ruch Allegro.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jesli zalozylas dyskusje dzis to odpowiedz bedzie w poniedzialek bo 24h czas odpowiedzi nie jest liczony w weekendy 

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

@az1rael Odpowiedź będzie najpóźniej w poniedziałek?  1 stycznia? A może jednak wtorek....?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@drekenzes fakt dzień wolny od pracy czyli we wtorek 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:103924510 Kiedy kupiłaś? > kiedy założyłaś dyskusję?

oznacz moderatorów

Client:103924510
#7 Wielbiciel

Nie odpowiedzieli w ciągu 24 godzin i skorzystałam z opcji poproś Allegro o pomoc, proszę czytać uważniej.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:103924510 kupiłam telefon z Chin nie spodziewając się, że będzie coś z nim nie tak

277120_kiedy-facetka-rozdaje-sprawdziany-i.gif

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:103924510
#7 Wielbiciel

Prosiłam bez złośliwych komentarzy, ale niektórzy muszą bo się uduszą.

 

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz

@Client:103924510 Jeśli nie odpowiada to jesteś w komfortowej sytuacji 😉 Gorzej gdyby się odezwał i kazał odesłać do reklamacji albo proponował jakieś rekompensaty. Myślę, że Allegro powinno Ci w tej sytuacji bez problemu zwrócić kasę z Allegro Protect, po zakupach od Chińczyków też to działa 🙂

Sprawdź czy ma aktywne (niezawieszone) konto, jeśli już go nie ma na allegro to pewnie się nie odezwie i odszkodowanie będzie łatwiej dostać.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@Client:103924510 Cześć. 🙂 Właśnie ponownie wypowiedzieliśmy się w dyskusji. Nie martw się, nie zostawimy Cię bez pomocy. 

oznacz moderatorów

Kaneda2
#2 Obserwator

Ja mam podobną sytuację z sprzedającym który nie odpowiada w dyskusji nawet mimo prośby o pomoc pracownika allegro.

Jak tylko przedmiot aukcji został opłacony to od razu brak jakiejkolwiek odpowiedzi mimo że wcześniej sprzedający potrafił odpisać max w 30min..

oznacz moderatorów

Client:103924510
#7 Wielbiciel

Ok, interwencja allegro pomogła, sprzedawca zgodził się ponieść koszt wysyłki (zwrot kosztów po otrzymaniu paczki), czy wobec tego powinnam wysłać paczkę jako opcję "zwróć zakup" czy jakoś inaczej?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:103924510 a adres zwrotu oferty to Chiny? więc nic nie pomogła bo dostaniesz filmik z rozpakowania gdzie nie będzie twojego towaru w paczce, a chińczyk wzruszy ramionami no przecież tu powinno coś być wałek wielokrotnie na forum omawiany

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@Client:103924510 Możesz wyklikać zwrot w zakładce Kupione (termin na to jeszcze nie minął), ale paczkę wysyłasz we własnym zakresie

oznacz moderatorów

Kaneda2
#2 Obserwator

@ko_alkaa czy w moim przypadku muszę czekać te 14 dni aż będę mógł ubiegać się o zwrot pieniędzy za nieotrzymany towar, czy jest szansa załatwić to szybciej jak sprzedawca nie odp

oznacz moderatorów