anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: Co mam zrobić z nękającym mnie sprzedawcą ?

konto zamknięte
Nie dotyczy

@maxr01 

"""Następna rzecz - nie wierzę, żeby sprzedawca wysłał uszkodzony przedmiot jeśli miał możliwość jego obejrzenia przed wysyłką. To po prostu nie leży w jego interesie"""

A może jednak leży w jego interesie?

Pozbywa się bubla i otrzymuje zwrot z ubezpieczenia od firmy kurierskiej (jeśli się uda) a kupującemu proponuje ileś tam zniżki.

Lub zwyczajnie wysyła bubla by potem zejść z ceny i w zasadzie też dobrze na tym wychodzi.

Oczywiście może być też tak,że nie wiedział/nie zuważył wady.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Co mam zrobić z nękającym mnie sprzedawcą ?

xyz96
#21 Demiurg#

@Phugo1978 Niepotrzebnie zamknąłeś Dyskusję. Poproś Allegro o ponowne jej otwarcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... W Dyskusji możesz zamieścić zdjęcia uszkodzeń i domagać się wymiany towar na koszt sprzedawcy lub po odesłaniu zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Poproś tam o pomoc Allegro, niech pracownik zajmie stanowisko. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To powinno otrzeźwić sprzedawcę, który o takim wniosku jest informowany i wie jakie konsekwencje może ponieść w przypadku wypłaty rekompensaty.

Odpowiedz
Ładowanie...