Co mam zrobic jesli moj zwrot zaginal w transporcie?

Ivonne1958
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2023
11:59
Zrobiłam zwrot zakupu nadałam paczkę w inpost a dwa dni później dostałam wiadomość że paczka została uszkodzona a zawartość zginęła co będzie działo się dalej ?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2023
12:00
Nadawcą zwrotu jesteś Ty ,więc składasz reklamację u dostawcy.
oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2023
12:03
@Ivonne1958 zwrot przez Allegro Inpost?
Składasz reklamację do Allegro, zgodnie z poniższym fragmentem regulaminu dostawy:
Reklamacje dotyczące sposobu realizowania przez Dostawcę Usługi Zwrotu Towaru składane są przez Kupującego bezpośrednio Spółce za pomocą formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2023
12:07
Jeżeli zakup był ze Smartem, zwrot ze Smartem to:
oznacz moderatorów