Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam po licytacji dres wysłałam pieniądze w sobotę . We wtorek sprzedający napisał na wiadomosc że wyśle w ten sam dzień przesyłkę i nr nadania . Niestety nie zrobił tego niewiem czy wysłał ,ale cisza nie odp na wiadomości od mnie a się loguje na allegro
Daj mu ostateczny termin na podanie nr przesyłki, potem rozpocznij spór na allegro ( przeważnie pomaga ), jak nie pomorze program ochrony kupujących.
@kostas11 @ Jeśli Pomorze nie pomoże, to może morze pomoże!!!! 😂🤣😂🤣
ipad mi wypełnia sam tekst wrrrry, nie zawsze uda mi się wyłapać błędy 😞
@kostas11 To pisz z normalnego urządzenia! Jak ja 😀
Dziękuję
@Marzena95g Nie już sporów, są dyskusje.
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
spokojnie powoli
może sprzedający ma lęk przed wirusem?
czeka aż nie będzie ludzi na poczcie?
dzisiaj dopiero czwartek