anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co mogę zrobić, czuję się oszukana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:40603777
#8 Zapaleniec#

Witam, bardzo proszę o podpowiedź co mam zrobić bo już tracę nadzieję w ludzi,.

Zakupiłam obuwie za 840 zł od firmy x, odebrałam przesyłkę o 06.31 a zgłosiłam zwrot  07.13. ze względu na błędny podany rozmiar wkładki, miał być 24 a był 25.  Przesyłkę rozpakowałam w biurze (w pracy), dla bezpieczeństwa zrobiłam ok 10 zdjęć:

buty z miarką (centymetrem krawieckim) w środku na dowód, iż błędny rozmiar,

zdjęcie z przodu butów z tyłu butów w pudełku

zdjęcie formularza tej firmy zwrotu( nawet na formularzu poinformowałam o tym,że z chęcią zakupie rozmiar mniejszy, z długościową wkładki faktyczne 24 cm)

zdjęcie formularza allegro- zwrot

zdjęcie jak kartonie leża te formularze na pudełku (przygotowane do zaklejenia pudełko )

zaklejone pudełko z napisanym kodem zwrotu,

zdjecie na którym widać o której odebrałam paczkę  i zgłosiłam zwrot

te wszystkie zdjęcia mają datę i godzinę czyli od  zgłoszenia zwrotu do zapakowania czyli jakieś kilkanaście minut. Ku mojemu zdziwieniu dostałam  odmowę zwrotu, sprzedający wysłał jedne zdjęcie na którym widać 3 rownoległe plamki , są brązowe, jakby od linijki zrobione , są na  dwóch brzegach buta i jedna przy  języku, równo tworzą trójkąt , oczywiście nie zrobiłam tych plam, i stanowczo uważam, że to wyłudzenie, firma twierdzi ,że to plamy od brązera- ja im mówię, że oni sami tą tezę wysnuli bo doskonale wiedzą czym to zrobione bo sami  to zrobili. Twierdzą,że to ja, Pisząc im,że buty twarzą się nie mierzy oraz,że ewidentnie plamy są specjalnie zrobione, wyglądają jak od linijki, to jednym słowem powiedzieli,że rozśmieszyłam ich i najwyraźniej lubię wąchać buty i tak te plamy zrobiłam. Porażka po prostu , mając zdjęcia z czasem i godziną i jak spakowane twierdzą,że to zdjęcia jak je rozpakowywałam. Poprosiłam o pomoc allegro, i dostałam formułkę,że muszą zwrócić ale mogą pomniejszyć  o te wady.Czy poprosić allegro o przeanalizowanie dyskusji- moich dowodów? Nie rozumiem , jak firma może taki cyrk odstawiać, boje się robić już zakupy na allegro, mam zdjęcia z czasem i godziną, a co gdybym ich nie miała, proszę o pomoc,

 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
Client:40603777
#8 Zapaleniec#

a jeżeli w odstąpieniu od umowy, w formularzu od allegro mam,że odstapienie z powodu,że towar inny niż zamówiony coś pomoże??

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:40603777 z reklamacjami na tam-Temu nie ma najmniejszych problemów , zgłaszasz problem i środki automatycznie idą na konto zwykle nie wymagają odesłania towaru 

oznacz moderatorów
Client:40603777
#8 Zapaleniec#

to zależy za jaką kwotę, maż kupował przetwornice do samochodu ciężarowego, koszt 500 zł też musieliśmy odsyłać

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:40603777 może , ale lokówka pewnie 5 stów nie kosztowała i na pewno fotek nie wymagali , punktuję @Monika__L  ,coś tu jest nie tak ...nie klei się to co piszesz .

Czy na zdjęciach Twojego autorstwa jest obszar , który sprzedawca wskazał jako zaplamiony ?

oznacz moderatorów
Client:40603777
#8 Zapaleniec#

lokówka kosztowała 280 zł , jeżeli mam ciekawość zaspokoic , pozdrawiam, dziekuje za wypowiedz na temat nie klejenia się i punktowania, akurat to czy się klei sąd rozstrzygnie, dziękuje trud wypowiedzi , miłego weekendu

oznacz moderatorów
Client:40603777
#8 Zapaleniec#

tak oczywiście ,że jest ten obszar

oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

Ja to tak zrozumaialm

dostaje paczkę i jestem w pełnej gotowości do fotografowania najbliższej godziny bo będzie z tą paczką coś nie tak a ja będę ją zwracać i rozpocznie się zadyma 

no ale chyba tylko ja tak to widzę 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Jato widzę tak, że zatrudnia się dzieciaka z telefonem, machnie nagranie w trakcie rozpakowywania i wszystko jest. Czas dokładnie ten sam, córka czuję się przydatna, same pozytywy.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Monika__L ciut inaczej to widzę , ale idziemy w tym samym kierunku .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:40603777 po mojemu kluczową informacją jest to czy rzeczywiście doszło do błędu i sprzedawca wydał rzecz niezgodną z umową , tu przydała by się wypowiedź jego samego  ,bez tego możemy tylko domniemać co się stało i jak do tego doszło .

oznacz moderatorów