Co mogę zrobić gdy sprzedający nie dosłał mi instrukcji obsługi w języku polskim i gwarancji?

ZbynioBR
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-04-2025
18:40
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
az1rael
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-04-2025
18:43
To go o nie zapytaj... zakup od firmy czy osoby prywatnej?
oznacz moderatorów
Client:35386082
#14 Krzewiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-04-2025
19:55
W szczegółach zakupu masz "ZGLOS PROBLEM Z ZAKUPEM', kliknij i zapytaj sprzedawce
oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-04-2025
21:12
Nie każdy produkt ma kartę gwarancyjną, nawet jak jest objęty gwarancją. Poza tym udzielenie gwarancji jest dobrowolne.
A jeżeli chodzi o instrukcje obsługi, to obecnie częściej jest ona do pobrania z internetu. Nie ma jakiegoś linku czy qr kodu na opakowaniu. Żaden przepis nie mówi, że instrukcja musi być papierowa.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-04-2025
09:08
@ZbynioBR w tej sytuacji skontaktuj się ze sprzedawcą przez centrum wiadomości lub dyskusję i poproś o przesłanie instrukcji obsługi w języku polskim i karty gwarancyjnej (o ile gwarancja była uwzględniona w ofercie).
Alicja
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów