anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mogę zrobić gdy sprzedający nie dosłał mi instrukcji obsługi w języku polskim i gwarancji?

ZbynioBR
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

az1rael
#21 Demiurg#

To go o nie zapytaj... zakup od firmy czy osoby prywatnej?

oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

W szczegółach zakupu masz "ZGLOS PROBLEM Z ZAKUPEM', kliknij i zapytaj sprzedawce

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@ZbynioBR

Nie każdy produkt ma kartę gwarancyjną, nawet jak jest objęty gwarancją. Poza tym udzielenie gwarancji jest dobrowolne. 

A jeżeli chodzi o instrukcje obsługi, to obecnie częściej jest ona do pobrania z internetu. Nie ma jakiegoś linku czy qr kodu na opakowaniu. Żaden przepis nie mówi, że instrukcja musi być papierowa. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@ZbynioBR w tej sytuacji skontaktuj się ze sprzedawcą przez centrum wiadomości lub dyskusję i poproś o przesłanie instrukcji obsługi w języku polskim i karty gwarancyjnej (o ile gwarancja była uwzględniona w ofercie).

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów