Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kilka tygodni temu zamówiłem produkt z Chin, który miał zostać dostarczony w dniach 16-21.04.2021r. Dziś otrzymałem email o następującej treści "Sprzedający usunął numer przesyłki, który wcześniej wprowadził do Twojego zakupu". Co to oznacza?
trudno powiedzieć co to oznacza. Może podał błędny i chciał go zmienić. Może omyłkowo go usunął, a może nie wysłał tej paczki ? Musisz dopytać sprzedającego w jakim celu go usunął ?
To prawdopodobnie oznacza, że nie wysłał jeszcze towaru.
@Client:100878495 Nie zdziwiłbym się jeśli oznaczałoby to dla Ciebie kłopoty....
Client:100878495 powiem Ci z doświadczenia , że to prawdopodobnie ludzki błąd . Bywa ,że podczas generowania etykiety popełnię błąd i przy zatwierdzeniu edycji danych zmienia się numer przesyłki / Poczta Polska / . Być może to nic wielkiego i otrzymasz drugą wiadomość z poprawnym już numerem .
@Client:100878495 Przesyłki z Chin przechodzą często przez kilka firm i krajów. Znane są szlaki przez Szwecję, Łotwę czy Holandię. Dość często w trakcie przekazania z jednej firmy do drugiej następuje zmiana numeru. Możesz wejść na www.17track.net i sprawdzić co się stało ze starym numerem.
Oczywiście nie zmienia to faktu że sprzedawca, jeżeli zechce to może usunąć numer ręcznie.