Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Ostatnio dokonałem zwrotu zakupu w ramach reklamacji. Przesyłka szczęśliwie dotarła do sprzedającego, który w zasadzie (tak można uznać) potwierdził w korespondencji wadę towaru i odpisał mi następującą rzecz: cytat: "box dotarł-można kliknąć rezygnację/zwrot-zrobimy przelew środków i ewentualnie mozna bedzie zakupić inna sztukę tego boxu/pozdrawiamy". Ja nie potrafię znaleźć w menu takiej opcji "rezygnacja/zwrot". Wg strony z zakupem status zwrotu brzmi: "zwrot u sprzedającego - w trakcie weryfikacji". Czy sprzedający powinien coś zrobić żeby zakończyć temat żeby móc zwrócić pieniądze, a status zwrotu był jako zakończony? Czy wymagane są jeszcze jakieś czynności z mojej strony? Dziękuję z góry za pomoc.
Zwrot w trakcie weryfikacji oznacza ze czekasz na kase od sprzedajacego do 14dni od zgloszenia zwrotu lub zwrot mieli sie ju, w systemie allegro
Dzięki!