anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co powinnam zrobić?

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Wystawiłam sprzedawcy negatywa. Mój negatyw pokrywał się treścią z pozostałymi negatywami w związku z czym nie byłam jedyną pokrzywdzoną. Uwierzcie mi, na 120 opinii wystawionych w ciagu ostatniego roku wystawiłam 3 negatywy z czego dwa dostali sprzedawcy, którzy dostali bana od Allegro. Zawsze dążę do pozytywnych rozwiązań sporów. Nawet jak sprzedawca jest dla mnie wredny, ale idzie mi na rękę to zwyczajnie dostanie pozytywa. 
Firma jakiej wystawiłam negatywa, odpisała mi na komentarz jakbym była jakaś niespełna rozumu i nie wiedziała co robię (pozostałym osobom tak samo odpisywali), potem jakis facet do mnie wydzwaniał, pozniej wypisywał smsy twierdząc że przeze mnie nie dostanie premii i że jak ja mu sie odwdzięczam za zwrot pieniędzy (słuchajcie, dostajecie wadliwy sprzęt i macie być wdzięczni za zwrot kasy...) i dzisiaj znowu to samo - znowu zadzwonili do mnie że mam usunac komentarz. Powiedzialam że mam ich dosyc i mają wyslac usunięcie komentarza a ja to zrobie bo to jak wydzwaniają i wypisują do mnie jest bezczelne i ja mam dosyc.

 

co wy byście zrobili w takiej sytuacji, chciałabym poznać inny punkt widzenia 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@Wesola_Madzia nic bo nie znamy stanowiska drugiej strony 😞  a czy usuniesz czy nie to Twoja sprawa Ty wiesz czy był słuszny czy nie i za co dostał, a sprzedawca nie powinien Cię nękać 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Nie chodzi mi o podjęcie decyzji za mnie tylko o to jakby inni zareagowali na taką sytuacje. A sytuacja była taka że dostalam uszkodzony sprzęt, odesłałam go a sprzedawca nie chciał oddac pieniędzy. Po sporze dopiero je zwrócił przy pomocy Allegro 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Wesola_Madzia no to negatyw zasłużony 🙂  zostaw i zapomnij a telefon zablokuj to się nie dodzwonią ( zgłoś nękanie do allegro )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Tak zrobię, zablokuję ich i tyle. Oba te numery z jakich do mnie dzwonili i pisali. A ta ich odpowiedź to taka wizytówka ich podejścia do negatywów. Teraz mogę być czujniejsza by zwracać nie tylko na ilość komentarzy negatyw/pozytyw ale i na to by patrzeć na treść bardzo uważnie. Człowiek się całe zycie uczy.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Wesola_Madzia Wiesz, Ciebie nie powinno obchodzić czy ktoś w firmie nie dostanie premii przez jakiś komentarz, widocznie zasłużyli 😉

Nie usuwaj komentarza, jak będą Cię nękać, to zablokuj numer. Nie daj się zastraszyć, nawet jakby Ci później wypisywali, że skierują sprawę do sądu (i tak tego nie zrobią, nie mają podstaw).

Przez takich właśnie sprzedających tracimy wszyscy. Jest to dla mnie śmieszne, że tak funkcjonują niektóre sklepy na Allegro.

oznacz moderatorów

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Sądem mi nie grożą, raczej manipulacyjne zarzucają mi brak empatii. Ja jestem ciekawa ile negatywów tym sposobem wypłoszyli. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Wesola_Madzia, przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Jako Kupująca masz oczywiście prawo do wyrażenia subiektywnej opinii. Nikt nie powinien wywierać na Ciebie presji w tej kwestii. Dopytam jeszcze - chodzi o zakup, w którym komentarz wystawiłaś 18.05? Możemy zainterweniować w tej sprawie u Sprzedającego. Przydatne będą screeny SMS-ów, o których wspominasz.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Nie wiem już sama, z jednej strony wolę zablokować numery i dać sobie spokój z tematem jak tutaj radzą a z drugiej teraz weszłam w ich negatywy i widzę, że znowu dwie osoby dostały w odpowiedzi że "sprzęt wypożyczyły". Ja dostałam taki sam zarzut. Szkoda tylko, że taniej wyszłoby mnie odkurzyć auto na stacji benzynowej niż kupić ten odkurzacz a potem go odesłać. Do tego ten ich słynny dopisek, że W JAKIM STANIE KLIENT SPRZĘT ODESŁAŁ. No tak, pewnie sprzęt im wyciągnął kopyta jak mi odkurzacz po 5 minutach odkurzania, ale to klient winny rzecz jasna. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Wesola_Madzia Chyba pisałaś już o tym w innym wątku? Miałaś nękanie zgłosić do Allegro i co?

Niczego nie musisz usuwać, jeśli komentarz jest zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji. Jeżeli chcesz zgłosić nękanie i usunąć nieprawdziwą odpowiedź na Twój komentarz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

Jeżeli udowodnisz, że odpowiedź jest kłamliwa, zostanie usunięta, a Twój komentarz pozostanie.

 

oznacz moderatorów

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Jak chciałam zgłosić to mi odpisali że mogę spać spokojnie bo nie obraził mnie ani ja ich więc mam pełne prawo do tej opinii to dalej nie drążyłam tematu bo stwierdziłam że w sumie ta ich odpowiedź na mój negatyw to taka ich wizytówka i może im więcej tego będzie tym bardziej zniechęci to ludzi a dzisiaj  jak znowu zadzwonili to aż mi gały wyleciały z orbit. Sobie myślę kurde, tyle czasu minęło a oni dalej mi tyłek zawracają, co jest grane? Chyba faktycznie nie usunę tego negatywa bo to będzie nie fair wobec innych klientów i po prostu zablokuję ich numery

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Wesola_Madzia Może to nie moja sprawa, ale zapytam, bo z Twojego wpisu wynika, że masz spore doświadczenie w zakupach na Allegro i jesteś klientką, która dobrze ogarnia temat ocen i komentarzy. Dlaczego kupujesz u sprzedawców, którzy mają sporo negatywów (bo nie mam wątpliwości, że doświadczenie każe Ci sprawdzać to przed zakupem) i jeszcze w odpowiedziach na te oceny obrażają kupujących?

oznacz moderatorów

Wesola_Madzia
#10 Popularyzator#

Wiesz co, często sprawdzam a czasem jest tak że chcę coś kupić i tylko konkretny allegrowicz ma to coś więc po prostu daję szansę. Wiele razy trafiło mi się, że ktoś miał sporo negatywów a ja miałam bardzo fajną transakcję i chętnie wystawiałam pozytywa. Tak jak z resztą mówiłam, ja sama zawsze staram się rozwiązać kwestię tak by był pozytyw. Poza tym nie oszukujmy się, często negatywy to tak na prawdę "produkt to kitu, negatyw" Mimo że sprzedawca na rzęsach stanął żeby dostawa była na czas, ale on sam producentem nie jest. Czyli przykładowo Klient kupuje czekolade, sprzedawca od razu wysyła, ślicznie zapakuje i w ogóle a klient wywali negatywa "czekolada niesmaczna". Wiadomo o co chodzi 😄 Ja oceniam zawsze to jak sprzedawca podchodzi do transakcji i klienta a nie produkt. Od oceniania produktu jest inne miejsce. 

oznacz moderatorów