Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Na Allegro znalazłam produkt, który mnie interesował .Zanim podjęłam decyzje o zakupie napisałam do sprzedającego czy stan wystawionego produktu jest oryginalny, zadałam szczegółowe pytania a sprzedający mi 2- krotnie napisał ze to jest oryginalny produkt i jego barwa, o którą pytałam jest autentyczna , nie stworzona w miedzy czasie przez kogoś trzeciego już po wyprodukowaniu…wiec po takich zapewnieniach kupiłam i podkreśliłam ze kupuje to tylko dlatego ze twierdzi ze to jest naturalny,produkcyjny kolor(nie zmodyfikowany)… niestety po zakupie dopiero przeczytałam mnóstwo negatywnych opinii ,gdzie zarzuca się sprzedającemu nieuczciwość ,zwłaszcza w podawaniu prawdy na temat stanu faktycznego do opisywanego w internecie…obawiam się ,ze sprzedający jednak mnie oszukał (z pewnych źródeł się dowiedziałam że zakupiony przeze mnie produkt w oryginale nigdy nie posiadał takiej barwy i ze to ktoś pomalował )ponieważ produkt zakupowy to pocztówka kolekcjonerska -ma to dla mnie ogromne znaczenie czy to coś standardowego czy unikatowego …moje pytanie brzmi,czy mogę nie odbierać paczki z paczkomatu i czy sprzedający ma obowiązek oddać mi pieniądze za produkt, którego nie odbiorę, i który od niego wróci …?
@SZPAGIETKA kupiłeś od przedsiębiorcy czy prywatnego sprzedawcy? Zawsze zostanie Ci możliwość złożenia reklamacji.
Podane jest ba jego stronie , ze ma sklep i ze to firma …
@SZPAGIETKA to powinieneś mieć możliwość odstąpienia od umowy kupna.
Proszę powiedzieć mi co mam zrobić żeby się wymigać z tego chorego zakupu ? Mogę nie odbierać ? Czy odebrać a potem znów odesłać ? Jak powinnam się zachować żeby nie było gorzej …no i żeby odzyskać pieniądze …z góry dziękuję za pomoc
Jak nie jest zgodny z opisem w ofercie to odstąpisz od umowy zakupu, odbierz a może jest oryginalny. Jest już przesyłka jest nadana to bez znaczenia czy odbierzesz czy nie, oczywiście możesz odstąpić od umowy zakupu i nie odbierać.
Ok,rozumiem , a jak się odstępuje od umowy zakupu? Co trzeba zrobić żeby to było oczywiste ze się odstępuje ? Nigdy nie miałam z tym styczności , nie jest to dla mnie oczywiste co z czego wynika i co klikać ,gdzie to zgłosić ze się odstępuje od umowy ? To moje ostatnie już pytanie , już nie będę Pana męczyć pytaniami . Dziękuję za pomoc
@SZPAGIETKA w szczegółach zakupu masz zwróć zakup.
Na naukę nigdy nie jest za późno. chyba, że po śmierci 😆
Ok. Dziekuje, pozdrawiam
Witam ponownie. Dziś przyszła paczka . Zgodnie z podpowiedzią Pana otworzyłam żeby się upewnić czy zakupiona przez mnie pocztówka jest oryginalna czy nie …i tak jak przypuszczałam jej barwa była mechanicznie zmieniona zielonym długopisem bądź flamastrem , zakleiłam paczkę taśmą tak jak była zapakowana i włożyłam do paczkomatu (przy odbiorze nie zamknęłam drzwiczek od paczkomatu ). Zgłosiłam sprzedającemu zwrot zakupu,napisał ze nie widzi problemu ale zastanawiam się czy dobrze zrobiłam zostawiajac paczkę w paczkomacie tak jakbym jej nie odebrała … ?przy zwrocie nadal ki sie kod do zwrotu paczki do nadawcy ale ja te paczkę zostawiłam w paczkomacie w chwili odbierania wiec nie mogę jej nadać z nowa etykietą …czy to problem czy paczka wróci mimo to do sprzedawcy skoro została w paczkomacie,który 5 min wcześniej był kodeb otworzony ?
Paczka nie wróci do sprzedawcy bo skrytka się otworzyła a Ty wyciągnełaś paczkę więc jej status to odebrana. Dopiero jak nadasz przesyłkę z kodem zwrotu to będzie tak jak powinno, teraz proponuje dzwonić na infolinie inpost bo trochę namieszałaś , niby paczka odebrana ale wlożylas ją do środka z powrotem. Sprzedawca Ci nie zwróci środków bo zwrot nigdy nie został nadany.
A jak mogę zniw otworzyć swoją skrytkę jeśli już raz była otworzona i zamknięta ?jak mam swoją paczkę odebrać bi zakładam ze kod do niej już nie jest aktywny?
@SZPAGIETKA Sama nie otworzysz , dzwoń na infolinię najlepiej spod paczkomatu , mają możliwość otworzenia skytki zdalnie .
właśnie to zrobiłam. Otworzyli i powiedzieli jak nadać zwrot. Paczka z nowym nr zwrotu już nadana do sprzedawcy. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Sprzedawca dziś przelał zwrot środków na konto. Wszystko ok. Dziękuję za pomoc