Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro Ochrona Kupujących to fikcja. Reklamują się, ze wnioski rozpatrują w 48h. Kupiłem przedmiot, który odbiegał od tego, jaki miał przyjść. Otworzyłem dyskusje, sprzedający przyjmował postawę, ze nie wie o co mi chodzi, olewając pracowników Allegro - zaznaczę ze to już łamanie regulaminu. Allegro zaproponowało złożenie wniosku POK, niestety Pani prowadząca moja sprawę chyba bardziej była za sprzedającym. Wstrzymała wniosek aby odesłać produkt, myśle ok. Odesłałem następnie skontaktowałem się w dyskusji ze sprzedającym, który napisał ze odda ale były to puste słowa. Powtórnie złożyłem wniosek POK, niestety i tym razem Pani stwierdziła, ze nie przysługuje mi skorzystać z niego bo uwaga „ sprzedający napisał, ze odda pieniądze”. Wniosek jest taki, ze możesz sprzedać co chcesz, kupujący otworzy dyskusje, Allegro i tak nic nie zrobi bo sprzedający ich oleje a z POKU nie skorzystasz bo napiszesz, ze pieniądze oddasz „kiedyś”. Jednym słowem DRAMAT. Jedyne co podwyższają to prowizje bo jakość uslug obniżają.
@Matt550 widzę, że zwrot w ramach Allegro Protect do zamówienia nr ebe4eba7-4360-46fd-9e36-fc3c10eacb8e, został Ci przyznany.
Przyznali Ci rekompensatę i tu narzekasz?😐
Owszem przyznali po dłuuigim czasie i wielu mailach. Jak widać nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem. Opisałem jak wyglada proces Protect. Ale zawsze znajdzie się jakiś najmądrzejszy co nie ma co robić tylko opiera się na odpowiedzi moderatora. Pozdrawiam i życzę powodzenia bo jak widać nie masz co robić.
Każdy robi swoje, miłego!