Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdź w jakim terminie sprzedawca deklaruje wysyłkę. Jeżeli termin został przekroczony zapytaj sprzedawcę o wysyłkę w wiadomości mailowej lub otwórz dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:93520577 Kontaktuj się tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień. Pomoże Ci tam pracownik Allegro.
@Client:93520577 A ile minut temu zapłaciłeś?
poniedzialek potwierdzone ale nie wysłane
@Client:93520577 jaki termin wysyłki deklaruje sprzedawca? Wyślij może link do aukcji lub jej numer.
sprzedawca wystawił fakturę napisał przesyłka w drodze pocztex nie otrzymał przesyłki
podaj numer aukcji
brak kontaktu tel z sprzedawcą
Wyślij numer aukcji
rzecz w tym że sprzedawca w porządku a pocztex łachudry albo odwrotnie
po co ci nr aukcji nie chcę nikogo piętnować zapłaciłem ktoś nawalił chcę to wyjaśnić
Chciałem sprawdzić jak czas wysyłki deklaruje sprzedawca ponieważ Ty nie jesteś wstanie udzielić tak prostej odpowiedzi.
@Client:93520577 Masz wyżej podane linki do Dyskusji, tam to wszystko wyjaśnisz, pomoże Ci pracownik Allegro. Od tego są Dyskusje. Sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć.
@Client:93520577 Nikt nie chce piętnować ani ciebie ani sprzedawcy, chcą zobaczyć deklarowany czas wysyłki, jest on widoczny w "Dostawa". Sprawdź, może jest jeszcze czas, zakładaj dyskusję jak sprzedawca nie wywiąże się z czasu dostawy.