Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ostatnio zamówiłem pewien przedmiot 2 dni temu, przedmiot był w trakcie przygotowywania do nadania, nigdzie nie mogłem znaleźć przycisku do anulowania przesyłki, więc wziąłem zwrot. System chce bym wysłał przesyłkę zwrotna zanim w ogóle sprzedający ja wysłał. Nie wiem za bardzo co mam robić. Myślicie, że sprzedający anuluje ta przesyłkę czy co?
@Antoniiiii ,, System chce bym wysłał przesyłkę ,, Jak przeszło Ci przez myśl robić zwrot paczki ,któej jeszcze nie jesteś w posiadaniu .... kombinuj teraz .
@Antoniiiii, podasz numer tego zamówienia?
Nr zamówienia 70dafc90-2c57-11ed-9e82-4fea00e4bead
System chce ale jak nie wysłał to lepiej a jak wysłał i masz Smarta to nie odbieraj a wroci do sprzedającego.
A jak nie mam smarta to coś to zmienia?
Trochę zmienia to zwrot opłaca kupujący a ze Smartem jest darmowy.
ryknął LEF , a sprzedawca obciąży Cię kosztem porotu ... jeśli takowy był
Skataktowałem się z sprzedawcą. Niestety chyba na moją niekorzyść jest to sprzedawca z Chin i odpowiedź otrzym dopiero jutro rano. Jeśli coś ruszy będę tu pisał.
@Antoniiiii i to był właściwy ruch tylko ... zdecydowanie za poźno
Nie właściwy bo z sprzedającymi i zakupami z Chin są problemy, kusi tylko cena która nie zawsze jest atrakcyjna. Zauważ że toczysz dyskusję ze sprzedającymi i oni Ci nie pomogą.
@Antoniiiii, tu problemem jest to, że odstąpiłeś używając opcji "zwróć zakup" po rozpoczęciu realizacji zamówienia. Musisz zwrócić przesyłkę na swój koszt.
Dobra czyli mam czekać aż ona przyjdzie i wtedy ją odesłać.
Już nie odeślesz, zwrot będzie sporo kosztował, zobacz w zakładce zwroty.🤔
Dzięki wszystkim za pomoc. Po krótkiej konwersacji sprzedający anulował przesyłkę.