Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie związane z następującym tematem:
Zakupiłem towar, który przyszedł niekompletny. W dniu nadejścia / odebrania przesyłki otworzyłem dyskusję ze Sprzedającym w celu ustalenia sposobu usunięcia wad dostarczonego towaru. Niestety w ciągu 14 dni Sprzedawca nie był w stanie, mimo monitów moich oraz Allegro, przedstawić żadnego rozwiązania z wyjątkiem lakonicznych wiadomości, że zgłoszenie jest na etapie wyjaśniania z producentem.
Jako, że upływa ustawowy termin na zwrot towaru i jednocześnie otrzymałem automatyczną informację od Allegro, że w związku z upłynięciem 14 dni od rozpoczęcia dyskusji (mogę ją oznaczyć jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot z Allegro Protect), proszę o informację jaka powinna być prawidłowa ścieżka zakończenia sporu?
Czy powinienem skorzystać ze zwrotu produktu i czy mogę wtedy pozostawić dyskusję otwartą do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy, czy też zakończyć dyskusję jako nierozwiązaną (ta opcja naraża mnie potencjalnie na reperkusje w postaci niezaakceptowania przez Sprzedawcę zwracanego towaru)?
Czy powinienem zamknąć dyskusję jako nierozwiązaną i skorzystać z opcji Allegro Protect? Jeśli tak, to czy jestem w tej sytuacji zobowiązany do zwrotu towaru i na jakiej zasadzie miałoby się to odbyć?
Pozdrawiam,
Radek
@Radzy3 Najlepiej ponownie poproś w dyskusji o pomoc naszego pracownika. Konsultant, który zna szczegóły, zaproponuje Ci najlepsze rozwiązanie.