anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru vs otwarta nierozwiązana dyskusja i rekompensata

Radzy3
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Mam pytanie związane z następującym tematem: 

Zakupiłem towar, który przyszedł niekompletny. W dniu nadejścia / odebrania przesyłki otworzyłem dyskusję ze Sprzedającym w celu ustalenia sposobu usunięcia wad dostarczonego towaru. Niestety w ciągu 14 dni Sprzedawca nie był w stanie, mimo monitów moich oraz Allegro, przedstawić żadnego rozwiązania z wyjątkiem lakonicznych wiadomości, że zgłoszenie jest na etapie wyjaśniania z producentem. 

Jako, że upływa ustawowy termin na zwrot towaru i jednocześnie otrzymałem automatyczną informację od Allegro, że w związku z upłynięciem 14 dni od rozpoczęcia dyskusji (mogę ją oznaczyć jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot z Allegro Protect), proszę o informację jaka powinna być prawidłowa ścieżka zakończenia sporu?

Czy powinienem skorzystać ze zwrotu produktu i czy mogę wtedy pozostawić dyskusję otwartą do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy, czy też zakończyć dyskusję jako nierozwiązaną (ta opcja naraża mnie potencjalnie na reperkusje w postaci niezaakceptowania przez Sprzedawcę zwracanego towaru)?

Czy powinienem zamknąć dyskusję jako nierozwiązaną i skorzystać z opcji Allegro Protect? Jeśli tak, to czy jestem w tej sytuacji zobowiązany do zwrotu towaru i na jakiej zasadzie miałoby się to odbyć? 

Pozdrawiam, 
Radek

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Radzy3 Najlepiej ponownie poproś w dyskusji  o pomoc naszego pracownika. Konsultant, który zna szczegóły, zaproponuje Ci najlepsze rozwiązanie. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów