Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 19.01.2021 otworzyłam dyskusję ze sprzedającym o zwrot zakupionego towaru na podstawie reklamcij z rękojmi.Po interwencij allegro,sprzedawca podał adres gdzie wysłać przesyłkę.W obecnej chwili wg nadania przesyłki została awizowana i czeka do odbioru na poczcie.Napisałam w dyskusij,że przesyłka czeka do odbioru i kiedy sprzedawca ma zamiar odebrać.Obawiam się,że przesyłka może do mnie powrócić,bo nie zostanie odebrana przez sprzedawcę.
Przede wszystim chciałabym się dowiedzieć czy jeżeli powróci do mnie przesyłka to mogę jej nie odebrać?
Jeżeli dyskusja nie zostanie zakończona porozumieniem to jak najbardziej skorzystam z Programu ochrony kupujących.Konie dyskusij nastąpi dnia:2.02.2021.
@monikamacheta Absolutnie jej nie odbieraj! Sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamację i ją rozpatrzyć. Jeśli nie odbierze przesyłki i nie rozpatrzy reklamacji, to działa tylko na jego niekorzyść. Nie odbieraj i wypełnij wniosek do POK, zapewne otrzymasz zwrot kosztów.