Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taki problem ze sprzedającym, kupiłem u niego produkt (powystawowy) który po tygodniu uległ uszkodzeniu tu sprawa poszła fajnie bo wymienili na inny po pół roku ponownie się uszkodził ta sama awaria, produkt wysłałem oni odpisali, że u nich produkt działa poprawnie nie wnikam co zrobili ale dało się to naprawić tylko sam nie chciałem bo wiadomo produkt na gwarancji. A więc kazałem go do mnie odesłać ( do tego momentu rozmowa przebiegała super) i teraz dodzwonić się do nich nie sposób , odpisać na wiadomość nie raczą a produktu dalej nie mam. Co z tym teraz zrobić? Czy allegro jest mi w stanie pomóc czy tylko sprawa na Policje?
PS. Minęło już 180 dni.
@xLuKix91 Cześć. 🙂 Poproszę o numer zamówienia 🙂
Proszę numer zamówienia 7bb05251-8810-11ec-ac5d-772ad366da2e
@xLuKix91 Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego działu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@xLuKix91 Przekazano mi, że wysłaliśmy do Ciebie maila w tej sprawie. Sprawdź proszę skrzynkę odbiorczą.
Dziękuje za wiadomość, już odpisałem.
Pozdrawiam