anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co zrobić jeśli jakiś sprzedawca oszukał mnie i mojego kolegę zapłaciliśmy i nas zablokował

Client:96336412
#8 Zapaleniec#

zapłacilismy mu i on nam nie dał produktu 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:96336412, możesz podać numer zamówienia, o którym mówisz? Nie widzę żadnego w Twojej historii zakupów.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:96336412
#8 Zapaleniec#

wiem bo kupowaliśmy z konta mojego kolegi, go teraz w domu nie ma jak wróci mi poda numer zamówienia

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:96336412 Przepraszam za błąd, ma 24 godz. na odpowiedź. Oczywiście "robot "(ksxyz), ma zawsze rację. Osobiście wolę ludzi.😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Znowu zaczynasz obrażać i poniżać - po chamsku. Jak dawniej, dużo sobie pozwalasz. Czy moderacja może zareagować? @mr_oma  @la_nika 

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@Client:96336412 w jaki sposób zablokował? dodał na czarną listę? samo dodanie na taką listę nie jest oszustwem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:96336412  Opisz trochę więcej, jak nie wysłał towaru to otworz dyskusję, ma 2 godz na odpowiedź, na zwykłym ALL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa, a na AL tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE, możesz po 14dniach od zakupu złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433  2 godziny ma na odpowiedź? To regulamin się zmienił? 🙂

oznacz moderatorów

Client:96336412
#8 Zapaleniec#

PRZEPRASZAM BARDZO SPRAWA SIE WYJASNILA NIE BYŁO TEMATU

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:96336412 Wyjaśniła to dobrze, wystarczyło jednak 2 godz.🤣

oznacz moderatorów