anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli mam podejrzenie, że buty, które kilka razy założyłem są nieoryginalne?

kreciuu1
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie,

Ok 20 grudnia 2021 zakupiłem buty Timberland. Buty doszły w kartonie fabrycznym. Wydawały się, że są oryginalne. Niestety po dwóch miesiącach noszenia ( sporadycznego noszenia) powstał defekt ( przy pięcie) Po przyjrzeniu się dokładniej szczegółom buta, zauważyłem ,że mogą być one podrabiane. Co w tej sytuacji zrobić. Towar jakby nie patrzył jest już używany. Ze Sprzedawca jeszcze się nie kontaktowałem. Miał ktoś kiedyś podobny przypadek. Pozdrawiam wszystkich

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Ziolko39
#21 Demiurg#

@kreciuu1 Najpierw skontaktuj się ze sprzedawcą, opisz mu problem i zobacz co Ci odpowie. Potem podejmiesz następne decyzje. To jest najlepsza droga, jak masz telefon to zadzwoń, jak nie to napisz maila.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kreciuu1 możesz reklamować ten zakup. W tym celu skontaktuj się proszę ze sprzedającym i zgłoś mu ten problem. W tym celu możesz skorzystać z zakładki Moje zakupy i przycisku "Zapytaj o zakup", jeśli nie otrzymasz odpowiedzi lub napotkasz inne problemy możesz założyć dyskusję, a w niej poprosić o naszą pomoc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kreciuu1 Złóż sprzedawcy reklamację na podstawie rękojmi, określ wady, napisz, że Twoim zdaniem buty nie są oryginalne i określ swoje żądania. Naprawa, jeśli to możliwe, albo wymiana, w ostateczności zwrot całej wpłaty i kosztów odesłania. 

Gdyby sprzedawca nie reagował, a ma na to 14 dni, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedającego do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Nie ma to jak powtarzac po moderatorce, aby tylko zaistnieć i podłapać jeden post więcej. Tragedia.

oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@Ziolko39  chyba jesteś nieobiektywny.   Przecież ta wiadomość nie jest prostym powtórzeniem za moderatorką - są dodatkowe, ważne dla kupującego, informacje.

Czy tutaj się odbywa jakś krucjata przeciw  jednemu użytkownikowi ?  Bo tak to niestety wygląda...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że należy złożyć reklamację. Krucjata a ile wiesz o tym użytkowniku?😁

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@jaszczur-ka Masz rację. Jest trochę bardziej rozbudowana przez dodanie linków i innego układu zdań. Ale w sumie oznacza dokładnie to samo. Przeanalizuj obie wypowiedzi i wskaż czym się różnią w wykładni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jaszczur-ka dziękuję za Twoją wiadomość! To prawda wiadomość @xyz96 zawiera informacje, które są pomocne i cieszę się, że wypowiedział się w tym wątku.
@Ziolko39 @LEW433 Bardzo Was proszę o pamiętanie, że wiadomości na tym forum są czytane przez osoby, które spędzają tu mniej czasu, niż my i którzy nie znają historii Waszych wzajemnych relacji. Takie osobiste wycieczki wprowadzają tylko zamieszanie, a przecież chodzi nam wszystkim o to, aby pomóc rozwiązywać problemy osób zgłaszających się tutaj. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Ok. Sorry.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@jaszczur-ka Trafiłaś w dziesiątkę. Tu się obywa krucjata przeciwko mnie, bo sprzedawcy nie mogą znieść, że ja tu od 2 lat bardzo skutecznie pomagam kupującym, a to niestety często jest sprzeczne z ich interesem 🙂 

oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@xyz96  - działaj tak jak dotąd, nie zrażaj się.  Gdy przyszłam tutaj pierwszy raz - pomogłeś mi i będę to pamietać.  Moje pytanie, to nie był dla mnie wielki problem, ale weszłam tutaj, zeby się zorientować, na kogo ewentualnie, w razie rzeczywistego kłopotu, mogłabym liczyć. No i coś niecoś już wiem.

Pozdrawiam 😘

oznacz moderatorów