anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli przesyłka zwrotna nie mieści się w skrytce paczkomatu?

Client:38332502
#7 Wielbiciel#

Otrzymalam mozliwosc bezplatnego zwrotu przesylki . Wybralam opcje przez paczkomat. Wygenerowany zostal nr zwrotu oraz kod do paczkomatu. Pudlo, w ktorym przesylka dotarla do mnie przez kuriera /Allegro kurier 24 IN Post/ nie zmiesci sie jednak w paczkomacie , gdyz jest za duze. Co w tej sytuacji moge zrobic? Jak odeslac przesylke z "darmowym zwrotem?. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:38332502 jeśli przesyłka przekracza wymiary skrytki w paczkomacie możesz udać się do dowolnego Punktu Obsługi Klienta InPost i tam korzystając z wygenerowanego kodu zwrotu zostawić przesyłkę zwrotną. Tutaj będziesz mogła znaleźć najbliższy punkt. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Sperminator.
#1 Nowicjusz#

mam ten sam problem, próbowałem zastosować  sie do wskazówek, co jeżeli jednak w Punkcie Obsługi Klienta InPost wskoczył im komunikat "Nie podlega nadaniu w punkcie" i paczki nie przyjęli?

pozdrawiam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

1qazxc1
#1 Nowicjusz#

Co to jest punkt obsługi klienta InPost i gdzie taki punkt się znajduje?

Ja nie widzę czegoś takiego.

Są jedynie punkty obsługi paczek.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @1qazxc1 ,

uprzejmie informujemy, że przesyłkę z darmowym kodem zwrotu Klient można nadać w maszynie Paczkomat® oraz w PaczkoPunkcie (dawniej POP).

PaczkoPunkt, dawniej POP, to punkt własny InPost lub placówka partnerska świadcząca usługi w imieniu InPost na podstawie zawartej umowy. Mogą się mieścić np. w różnych punktach handlowo-usługowych.

Mapa i wyszukiwarka automatów Paczkomat® i PaczkoPunktów jest dostępna na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Dodatkowo uprzejmie informujemy, że jeżeli Klient wygenerował kod w usłudze „Usługa Zwrot Towaru”, która polega na zwrotnym dostarczeniu towaru kupionego na Allegro do Sprzedawcy, gdzie pierwotnie towar mógł być dostarczony do Kupującego dowolnym, innym niż InPost przewoźnikiem. Klient będzie mógł w wygodny dla siebie sposób nadać ww. przesyłkę zwrotną korzystając z dowolnej maszyny Paczkomat® InPost.

W przypadku chęci nadania zwrotu w maszynie Paczkomat® warto spróbować przepakować przesyłkę.

oznacz moderatorów