Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymalam mozliwosc bezplatnego zwrotu przesylki . Wybralam opcje przez paczkomat. Wygenerowany zostal nr zwrotu oraz kod do paczkomatu. Pudlo, w ktorym przesylka dotarla do mnie przez kuriera /Allegro kurier 24 IN Post/ nie zmiesci sie jednak w paczkomacie , gdyz jest za duze. Co w tej sytuacji moge zrobic? Jak odeslac przesylke z "darmowym zwrotem?.
@Client:38332502 Tu masz napisane, jak zwracasz towar; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Jeżeli potrzebujesz nową etykietę lub nowy kod, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Client:38332502 jeśli przesyłka przekracza wymiary skrytki w paczkomacie możesz udać się do dowolnego Punktu Obsługi Klienta InPost i tam korzystając z wygenerowanego kodu zwrotu zostawić przesyłkę zwrotną. Tutaj będziesz mogła znaleźć najbliższy punkt.
mam ten sam problem, próbowałem zastosować sie do wskazówek, co jeżeli jednak w Punkcie Obsługi Klienta InPost wskoczył im komunikat "Nie podlega nadaniu w punkcie" i paczki nie przyjęli?
pozdrawiam.
Jak masz zakup ze Smartem to proś o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Co to jest punkt obsługi klienta InPost i gdzie taki punkt się znajduje?
Ja nie widzę czegoś takiego.
Są jedynie punkty obsługi paczek.
Dzień dobry @1qazxc1 ,
uprzejmie informujemy, że przesyłkę z darmowym kodem zwrotu Klient można nadać w maszynie Paczkomat® oraz w PaczkoPunkcie (dawniej POP).
PaczkoPunkt, dawniej POP, to punkt własny InPost lub placówka partnerska świadcząca usługi w imieniu InPost na podstawie zawartej umowy. Mogą się mieścić np. w różnych punktach handlowo-usługowych.
Mapa i wyszukiwarka automatów Paczkomat® i PaczkoPunktów jest dostępna na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że jeżeli Klient wygenerował kod w usłudze „Usługa Zwrot Towaru”, która polega na zwrotnym dostarczeniu towaru kupionego na Allegro do Sprzedawcy, gdzie pierwotnie towar mógł być dostarczony do Kupującego dowolnym, innym niż InPost przewoźnikiem. Klient będzie mógł w wygodny dla siebie sposób nadać ww. przesyłkę zwrotną korzystając z dowolnej maszyny Paczkomat® InPost.
W przypadku chęci nadania zwrotu w maszynie Paczkomat® warto spróbować przepakować przesyłkę.