anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, jeśli sprzedający nie uznał reklamacji?

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

Witam coraz bardziej jestem zniechęcony do zakupów na Allegro,czułem się bezpiecznie jeżeli chodzi o sam zakup ale problemy występują przy reklamacjach,firma e-markowe to oszuści nie uznają żadnych reklamacji,oszukali mnie na młynku do kawy (przy sporadycznym urzywaniu przez 3 miesiące młynek się spalił a wina leżała po mojej stronie w/g tych oszustów) teraz na czajniku,odesłałem go 3go grudnia i do tej pory nie mogę uzyskać od nich odpowiedzi co z reklamacją,pewnie odeślą popsuty,a czajnik ma uszkodzona ta blaszkę bo nieraz się przed zagotowaniem wyłączał i nie można było go ponownie włączyć dopiero jak ostygł,takie firmy jak e-markowe czy złoty motyl,powodują to że człowiek nie chce przez Allegro kupować

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:28068607 Cześć. Bardzo mi przykro, że masz takie odczucia. Każdorazowo możesz zgłaszać nam takie sytuacje, zawsze postaramy się pomóc. 

Czy w związku z powyższymi problemami z zakupami otworzyłeś Dyskusję? Zrobisz to tutaj: https://allegro.pl/dyskusje/nowa. Możesz też tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. 

Dbamy o bezpieczeństwo i zadowolenie użytkowników, dlatego stworzyliśmy Program Ochrony Kupujących, dzięki któremu możesz otrzymać zwrot pieniędzy do 10 000 zł za nieudane zakupy w Allegro lub Allegro Lokalnie. Wniosek o POK złożysz tutaj: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie możesz firmy nazywać "oszustami" jak nie masz takiego wyroku z sądu bo to oni cię mogą posądzić o zniesławienie. Powinieneś złożyć reklamację ,a jeśli złożyłeś to czekać na odpowiedź (mają na to regulaminowy czas) .Po tym czasie i braku odzewu możesz rozpocząć dyskusję przez allegro to na pewno przyspieszy kontakt. Na allegro się pewniej kupowało jak nie było tyle taniej chińskiej tandety ,która teraz zawala całe strony.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 Bredzisz. Może nazywać oszustem sprzedawcę, którego nie wymienia z nicka i nie wskazuje jego konta na Allegro. Poza tym nie wiesz, czy on ma jakiś wyrok, więc nie pisz, że go nie ma. 

Po co stajesz po stronie oszustów?

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@kolekcjoner608 Jeśli sprzedający nie uznał reklamacji, to możesz wystąpić na drogę sądową. Allegro nie może zmusić sprzedawcy do uznania reklamacji, bo nie jest stroną transakcji tylko pośrednikiem między sprzedającym a kupującym. Następnym razem nie kupuj chińskiej tandety.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Agent051 Ja tam staram się tandety nie kupować a tym bardziej przez internet .Autor wątku trafił na firmę z takim towarem i ma z nimi problem .

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@kolekcjoner608 Mój błąd, miało być do @Client:28068607 ale palec mi się omsknął. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale przy kolejnej reklamacji masz prawo żądać zwrotu środków. Oczywiście reklamowałeś z tytułu rękojmi za którą odpowiada sprzedający.🤔

oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

Tak,w ramach gwarancji, czajnik był używany 5miesiecy,a młynek 3,na młynek dostałem odp.ze firma od której kupili uznała mnie winnym złego użytkowania ,nie podając powodu ani przyczyny tylko poprostu źle użytkowałem i to wszystko,a czajnik wysłałem do reklamacji na koniec listopada i do tej pory nie odpowiadają na moje pytania co z nim .

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Czy możesz napisać, który to już wątek z kolei założyłeś w tej sprawie?

Odpowiem Ci po raz kolejny i ostatni - masz sprzęt, masz kartę gwarancyjną, masz dowód zakupu - jedziesz do serwisu i oddajesz sprzęt do naprawy gwarancyjnej. I sprawa jest załatwiona.

Daleko? Nie opłaca Ci się jechać? Zbyt duże koszty? - No cóż.... wybór należy do Ciebie - jak widać wybrałeś bardziej skomplikowaną drogę - bujanie się na Allegro z reklamacjami firmowego sprzętu, który ma sieć swoich serwisów, które załatwiają sprawy "od ręki".

Ale wybór oczywiście należy do Ciebie. 

Odnośnie czajnika - sprawa prosta, wysłałeś na koniec listopada - sprzedający powinien się w ciągu 14 dni ustosunkować do reklamacji. Jak się nie ustosunkował - została rozpatrzona pozytywnie - zakładaj dyskusję na Allegro lub pisz do Allegro . Ja z takiego powodu dostałem bloka na konto - musiałem wysłać kupującej nowy towar, chociaż otrzymałem zniszczony - ale w okresie przedświątecznym nie zdążyłem rozpatrzyć reklamacji - pozytywnie lub negatywnie.

Nie zakładaj więcej nowych wątków - niczemu one nie służą.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

Nie otworzyłem umyślnie nowego wątku, pierwszy raz tu jestem i nie umiałem tego ogarnąć

oznacz moderatorów