Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem zakupiłam trzy lakiery do paznokci które mają na opakowaniach że są ważne 12 miesięcy po otwarciu i są tak mega gęste że widać że są stare, wystawiłam ocenę sprzedającemu że są stare lakiery a on mnie straszy sądem, policja i prokuratura.
A jak chciałam się dogadać żeby zwrócić produkty na co mam 2 lata gwarancji to nazwał mnie patologia i jak chce pieniądze to mam iść do pracy. Co zrobić w takiej sytuacji
Zgłosić do Allegro, nie usuwaj komentarza.
Mam taki zamiar ale dopiero mogę to zrobić w środę tak mi tam pisze bo nie pozwolę na to żeby mnie nękali smsami i nazywali patologia
@kasiulka_kasia90 Ty masz prawo do oceny i to ma być obiektywna ocena, sprzedający ma prawo do odniesienia się do niej, ale nie ma prawa obrażać Cię.
@kasiulka_kasia90 ty masz prawo napisać negatywa o on cię za twoje słowa pozwać w sądzie cywilnym i dochodzić odszkodowania. Jak coś jest nie tak z towarem to się reklamację zgłasza a nie od razu wali pałką przez łeb w formie negatywa to i masz teraz skutek wkurzyłaś sprzedawcę. Masz taki przycisk dyskusja pod zakupem tam zgłaszasz reklamację. Gwarancję daje gwarant czyli zwykle producent a ty masz prawo zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową patrz j.w. gdzie zwrot ci nie przysługuje a o reklamacji decyzduje sprzedawca np czy wymieni towar czy zwróci kasę
Ja zgłosiłam reklamacje a oni stwierdzili że lakiery nie są stare tylko na pigmentowane i nazwali mnie patologia i wypisują smsy prywatnie i grożą sądem. Mają napisane że mam 2 lata gwarancji
Zgłoś do allegro i wyślij im smsy od sprzedawcy że sprzedawca cię obraża .
Sprzedawca nie ma prawa cię obrazać
To znaczy zrobiła Pani sobie szpony do kreacji sylwestrowej, użyła lakierów ile trzeba, a resztę chce zwrócić i odzyskać pieniądze. Wydaje mi się że to właśnie jest patologia, przyczym podając bzdurny powód o zbyt gęstym produkcie, który notabene się rozcieńcza np. acetonem.
Oceniła Pani produkt sprzedającego, a ten ocenił Pani zachowanie, to nie jest obraza tylko subiektywna ocena sprzedającego.
Wielce prawdopodobne. Ale sprzedający mógłby se darować rzucanie mięsem
@Monika__L @To prawda, ale nie każdy musi być miły i uprzejmy, zwłaszcza w obliczu coraz częstszych aberracji ze strony coraz cwańszych klientów, może po prostu ma już dość.
Sprzedający nie powinien też sms-owac i wydzwaniać do klientki, jeśli to oczywiście prawda, nie znamy opinii drugiej strony.
Dlatego lepiej zamilknąć. Chyba każdy z zawodowych sprzedawców trafił na patologię. To nieuniknione. Dajesz na czarna listę i żyjesz dalej
@Monika__L ok tylko problem będzie narastał do tego stopnia że w pewnym momencie cię to ekonomicznie wykończy od 1x patologia na tydzień do np 10 x patologia dziennie więc co wtedy?
Niezna mnie pan więc po co ocenia. Poprosiłam allegro o pomoc i także przyznał mi rację że sprzedający sprzedał wadliwy towar i dostanę zwrot pieniędzy za zakupiony towar. A i życzę więcej życzliwości nie każda osoba która zgłosi problem z produktem jest patologia
@kasiulka_kasia90 to, że allegro przyznało Ci rację to nie znaczy że ją masz. Oni wszystkim przyznają - tak dla zasady 🙂
Zachowanie sprzedającego oczywiście nie powinno mieć miejsca.
@kasiulka_kasia90 To znaczy zrobiła Pani sobie szpony do kreacji sylwestrowej, użyła lakierów ile trzeba, a resztę chce zwrócić i odzyskać pieniądze. Wydaje mi się że to właśnie jest patologia, przyczym podając bzdurny powód o zbyt gęstym produkcie, który notabene się rozcieńcza np. acetonem.
Oceniła Pani produkt sprzedającego, a ten ocenił Pani zachowanie, to nie jest obraza tylko subiektywna ocena sprzedającego.
Przyznałaś mu rację, tak zrobiłaś?😐
Zazdrościsz rozwiązania. 🤣