Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałam przesyłkę zwrócona ,a kupujący nie odebrał jej,a swoją decyzję zaargumentowal brakiem numeru telefonu na paczce.Co zrobić w tej sytuacji?
Otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa możesz także złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Dzięki za pomoc 🙂
@kineczka44 Ty też jej nie odbieraj. Po zwrocie sprzedający miał obowiązek ją odebrać, więc teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Brak numeru telefonu nie może być powodem nieodebrania przesyłki. Teraz sprzedający będzie musiał jej sobie szukać, skoro nie odebrał, a pieniądze Ci zwrócić musi. Poproś w sporze o pomoc Allegro.
Dzięki za pomoc🙂