
kineczka44
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2021
16:28
Odesłałam przesyłkę zwrócona ,a kupujący nie odebrał jej,a swoją decyzję zaargumentowal brakiem numeru telefonu na paczce.Co zrobić w tej sytuacji?
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2021
16:30
Otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa możesz także złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
oznacz moderatorów

kineczka44
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2021
20:11
Dzięki za pomoc 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2021
16:38
@kineczka44 Ty też jej nie odbieraj. Po zwrocie sprzedający miał obowiązek ją odebrać, więc teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Brak numeru telefonu nie może być powodem nieodebrania przesyłki. Teraz sprzedający będzie musiał jej sobie szukać, skoro nie odebrał, a pieniądze Ci zwrócić musi. Poproś w sporze o pomoc Allegro.
oznacz moderatorów

kineczka44
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2021
20:10
Dzięki za pomoc🙂
oznacz moderatorów