
Telenetik
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-03-2022
10:24
zapłaciłam za zakupy, z konta pobrało pieniądze a status płatności w toku. ile czasu może trwać księgowanie? bo to 3 dni już. sprzedawca nie otrzymał pieniędzy.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-03-2022
11:41
@Telenetik konsultuję tą sprawę z operatorem płatności, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-03-2022
16:16
@Telenetik już wyjaśniam. Pierwsza próba płatności 28.02.2022 roku przez PayU dokonana o godzinie 11:09 została błędnie przyjęta przez PayU i zlecona do zwrotu. Jutro do końca dnia środki powinny być z powrotem na Twoim koncie. Dlatego możesz ją ponowić w tej zakładce. Gdybyś miała więcej pytań, chętnie pomogę!
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów