Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałem produktu, napisałem do sprzedawcy i dowiedziałem się że już tego produktu nie posiada. Po kliknięcie zwrot muszę odesłać produkt którego nie mam i nie mogę już tego zmienić, a nie idzie się skontaktować z allegro infolinia. Czy mogę to jakoś zmienić z zwrotu na anulowanie !
Nie da się już anulować, klikaj w zwrot zadziała podobnie, nie przejmuj się tym że nie otrzymałeś towaru, zaznaczysz powód zwrotu, sprzedajacy powinien niezwłocznie zwrócić Ci środki.
Dalem juz zwrot i musialem kliknąć jakim sposobem i dałem że wysyłka własną i mam to zamówienie w zakładce zwroty i pisze ze musze wysłać produkt w ciągu 15 dni to teraz pozostaje mi tylko czekać aż sprzedawca potwierdzi zwrot, a jak nie potwierdzi to dobijać się na infolinię?