anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czarna lista sprzedających... Rozwiązanie problemu

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Kupiłam przedmiot za ponad 1000zł, okazał się takim chła mem, że go chciałam go odesłać. Okazało się, że chociaż przesyłka była z Polski, to już wysyłka do Holandii. Po żądaniu przysłania kuriera, jednak poszła do Polski pod jakiś adres-słup. Przy okazji sprzedawca zmienił swoje dane i już nie jest z Holandii, a z Chin.

Mój negatywny komentarz do przedmiotu zniknął razem z przedmiotem.

Od tamtej pory trwa gehenna odzyskania pieniędzy. Dyskusja była otwarta przez ponad miesiąc. I wymiana maili: oddajcie moje pieniądze! - już za chwilę wyślemy. Allegro wtrącało się od czasu do czasu.

Wreszcie skorzystałam z możliwości przekazania windykacji Allegro. Okazało się, że "Nie mogliśmy uznać wniosku o zwrot do tego zakupu. Szczegóły znajdziesz w wiadomości e-mail." Owego e-maila też nie dostałam. Dyskusja została przy tym zamknięta i nie mam już możliwości wymóc na oszuście zwrotu ponad 1000zł.

Tak oto zostałam okradziona i przez oszusta (94% pozytywnych komentarzy) i przez Allegro.

Chciałam dodać oszusta do czarnej listy sprzedających, żeby przypadkiem znów czegoś u niego nie kupić (a kupuję w Allegro bardzo dużo i bardzo często), ale Allegro takiej możliwości nie przewiduje.

Za to ktoś pomyślał, i zrobił dodatek do firefoxa:

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/filtr-ofert-dla-allegro/

Bardzo polecam!

Zaś do Allegro mam jedno zdanie: wspieracie oszustów, zamiast chronić Kupujących. Może pora przestawić się na konkurencję....

 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#

Nie rozumiem tylko jak Allegro argumentowało brak wypłaty rekompensaty?

oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Nie argumentowało. Nie otrzymałam maila z wyjaśnieniem.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Może moderacja rzuci okiem i powie co jest grane?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Coś Mi tu "śmierdzi". Nie odrzucają wniosku w takich sytuacjach, piszesz nam wszystko?

oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Zdecydowanie napisałam wszystko. Obecnie zmienili decyzję i Allegro zwróci mi pieniądze, ale pierwotnie odrzucili wniosek. Bez wyjaśnienia.

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

Coś mi mówi, że to nie do końca tak było zero-jedynkowo....

oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Otóż było.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Allegro w jednoznacznych sytuacjach nie usuwa komentarzy a co dopiero w takich więc może jednak opisz rzetelnie sytuację?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dreammy8 Sprawdzę dokładnie tę sytuację, ale poproszę o numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dreammy8 Znalazłam już zamówienie, którego dotyczy Twój problem, dlatego zgodnie z zaleceniami, które dostałaś w mailu od nas, napisz proszę do nas, że wciąż nie otrzymałaś zwrotu (za pomocą funkcji "odpowiedz") w korespondencji numer 26493239. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To odrzuciliście wniosek o rekompensatę czy nie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dreammy8 dostałam potwierdzenie, że Twój wniosek w ramach Allegro Protect jest już zaakceptowany. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, w wiadomości od nas znajdziesz wszystkie szczegóły, ale pieniądze pojawić się na Twoim rachunku maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych. 

@LEW433 w tej sprawie mieliśmy małe zawirowania jeśli chodzi o zlecenia płatności, ale wszystko jest już wyjaśnione. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Ucieszę się dopiero, gdy odzyskam pieniądze. Szkoda, że był do tego potrzebny taki wpis, ale może ktoś w przyszłości skorzysta z mojej podpowiedzi co do rozszerzenia firefox i czarnej listy sprzedawców.

PS. Co z tym oszustem? Nadal będzie ludzi naciągał?

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@dreammy8 wiesz, tu czasem chodzi o zwyczajne błędy ludzkie albo techniczne, a celem tego forum jest m.in. właśnie wyjaśnianie takich sytuacji 🙂 nie ma co szukać winnych ani gdybać, ważne że sprawę udało się rozwiązać pozytywnie!

oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Czy jest możliwe, że to sprzedający podrobił wpis o odrzuceniu wniosku? Szkoda, że nie zrobiłam print screenu, ale w dyskusji pojawił się taki wpis i zniknął.

oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Odrzucili po czym przyjęli.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Najważniejsze dla Ciebie ze tu napisałaś i że dzięki temu zwrócą środki.🤗

oznacz moderatorów

dreammy8
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie. Dziękuję za pomoc i zwrócenie uwagi moderatorów. Nie wiedziałam, co jeszcze mogę w tej sprawie zrobić. ❤️

oznacz moderatorów