Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przedmiot za ponad 1000zł, okazał się takim chła mem, że go chciałam go odesłać. Okazało się, że chociaż przesyłka była z Polski, to już wysyłka do Holandii. Po żądaniu przysłania kuriera, jednak poszła do Polski pod jakiś adres-słup. Przy okazji sprzedawca zmienił swoje dane i już nie jest z Holandii, a z Chin.
Mój negatywny komentarz do przedmiotu zniknął razem z przedmiotem.
Od tamtej pory trwa gehenna odzyskania pieniędzy. Dyskusja była otwarta przez ponad miesiąc. I wymiana maili: oddajcie moje pieniądze! - już za chwilę wyślemy. Allegro wtrącało się od czasu do czasu.
Wreszcie skorzystałam z możliwości przekazania windykacji Allegro. Okazało się, że "Nie mogliśmy uznać wniosku o zwrot do tego zakupu. Szczegóły znajdziesz w wiadomości e-mail." Owego e-maila też nie dostałam. Dyskusja została przy tym zamknięta i nie mam już możliwości wymóc na oszuście zwrotu ponad 1000zł.
Tak oto zostałam okradziona i przez oszusta (94% pozytywnych komentarzy) i przez Allegro.
Chciałam dodać oszusta do czarnej listy sprzedających, żeby przypadkiem znów czegoś u niego nie kupić (a kupuję w Allegro bardzo dużo i bardzo często), ale Allegro takiej możliwości nie przewiduje.
Za to ktoś pomyślał, i zrobił dodatek do firefoxa:
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/filtr-ofert-dla-allegro/
Bardzo polecam!
Zaś do Allegro mam jedno zdanie: wspieracie oszustów, zamiast chronić Kupujących. Może pora przestawić się na konkurencję....
Nie rozumiem tylko jak Allegro argumentowało brak wypłaty rekompensaty?
Nie argumentowało. Nie otrzymałam maila z wyjaśnieniem.
Może moderacja rzuci okiem i powie co jest grane?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Coś Mi tu "śmierdzi". Nie odrzucają wniosku w takich sytuacjach, piszesz nam wszystko?
Zdecydowanie napisałam wszystko. Obecnie zmienili decyzję i Allegro zwróci mi pieniądze, ale pierwotnie odrzucili wniosek. Bez wyjaśnienia.
Coś mi mówi, że to nie do końca tak było zero-jedynkowo....
Otóż było.
Allegro w jednoznacznych sytuacjach nie usuwa komentarzy a co dopiero w takich więc może jednak opisz rzetelnie sytuację?
@dreammy8 Sprawdzę dokładnie tę sytuację, ale poproszę o numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy sprawa.
@dreammy8 Znalazłam już zamówienie, którego dotyczy Twój problem, dlatego zgodnie z zaleceniami, które dostałaś w mailu od nas, napisz proszę do nas, że wciąż nie otrzymałaś zwrotu (za pomocą funkcji "odpowiedz") w korespondencji numer 26493239.
To odrzuciliście wniosek o rekompensatę czy nie?
@dreammy8 dostałam potwierdzenie, że Twój wniosek w ramach Allegro Protect jest już zaakceptowany. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, w wiadomości od nas znajdziesz wszystkie szczegóły, ale pieniądze pojawić się na Twoim rachunku maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych.
@LEW433 w tej sprawie mieliśmy małe zawirowania jeśli chodzi o zlecenia płatności, ale wszystko jest już wyjaśnione.
Ucieszę się dopiero, gdy odzyskam pieniądze. Szkoda, że był do tego potrzebny taki wpis, ale może ktoś w przyszłości skorzysta z mojej podpowiedzi co do rozszerzenia firefox i czarnej listy sprzedawców.
PS. Co z tym oszustem? Nadal będzie ludzi naciągał?
@dreammy8 wiesz, tu czasem chodzi o zwyczajne błędy ludzkie albo techniczne, a celem tego forum jest m.in. właśnie wyjaśnianie takich sytuacji 🙂 nie ma co szukać winnych ani gdybać, ważne że sprawę udało się rozwiązać pozytywnie!
Czy jest możliwe, że to sprzedający podrobił wpis o odrzuceniu wniosku? Szkoda, że nie zrobiłam print screenu, ale w dyskusji pojawił się taki wpis i zniknął.
Odrzucili po czym przyjęli.
Najważniejsze dla Ciebie ze tu napisałaś i że dzięki temu zwrócą środki.🤗
Dokładnie. Dziękuję za pomoc i zwrócenie uwagi moderatorów. Nie wiedziałam, co jeszcze mogę w tej sprawie zrobić. ❤️