Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czas biegnie a wyniku sporu nie widać.
z co dalej
Dotyczy zamówienia z dnia 18 listopada 2021
Szczegóły zakupu
16 grudnia 2021 21:56
Powód otwarcia dyskusji: sprzedający nie chce przyjąć zwrotu
Po 3 tygodniach pad się zepsuł sprzedający odesłał mi paragon zakupu co mogę zrobić?
16 grudnia 2021 21:57
Jest możliwość zwrotu towaru bo to jest niemożliwe żeby pad się popsuł po ponad 3 tygodniach.
17 grudnia 2021 08:27
Trudno żeby po ok 8 godzinach NORMALNEGO (o żadnym zalaniu lub zabrudzeniu nie było mowy to sprzedawca zasugerował)użytkowania pad się zepsuł. Użytkuje pady z pc ps4 i inne czas uźytkowania to ponad 2 lata kiedy może się uszkodzić widocznie wystąpiła wada fabryczna.
IMG_20211217_082646.jpg
OBRÓĆ
WRÓĆ DO DYSKUSJI
ZAMKNIJ
PLyjo 17 grudnia 2021 16:23
Prosze Pana, Sprzet zakupił Pan 4 tygodnie temu. Wczoraj zgłosił Pan ze w padzie "dolny lewy trigger się zawiesza". Poradzilem Panu zeby wyczyscic pada bo sugeruje to zabrudzenie lub zalanie. Przeslalem tez oryginalny dowód zakupu na którego podstawie moze Pan reklamowac sprzet u producenta. Sprzet sprzedawałem jako osoba prywatna i nie oferowała była przeze mnie gwarancja.
20 grudnia 2021 08:19
Proponuję aby sprzedający zwrócił część kwoty zakupu na koszty poniesione przeze mnie na odesłanie do naprawy do Niemiec tylko nie wiem czy mi przyjmą pada skoro na fakturze jest ktoś inny niż ja,który będę przesyłać uszkodzonego pada.
PLyjo 20 grudnia 2021 16:33
Zeby zamknąc sprawę mogę zgodzic sie na zwrot 20zł (koszt przesyłki do Niemiec do 0,5KG, priorytet, Poczta Polska). Jezeli Pan sie zgadza to prosze o potwierdzenie.
21 grudnia 2021 08:10
To nie jest zwykła przesyłka musi być ubezpieczona i z potwierdzeniem odbioru i jeszcze te koszty naprawy. Wyceniono mi to na 60 zł i kończę spór w allegro. A poza tym obecnie za tą cene za jaką kupiłem u pana używanego rocznego pada to kupiłbym cały zestaw ze 2 zasilaczami i chromecastem i nie wiadomo co pan robił z tym padem przez rok może jak pan sugeruje zalał go.
PLyjo 21 grudnia 2021 09:25
Zaproponowałem Panu znizkę 20zł na przesyłke i to jest moja ostateczna propozycja. Wielkorotnie wysyłałem paczki w ten sposób do Niemiec. Jezeli chce Pan to zrobic innym drozszym, sposobem ma Pan do tego pełne prawo. Proszę o zamknięcie dyskusji.
21 grudnia 2021 09:54
Przedmiotem dyskusji nie jest koszt przesyłki a uszkodzony pad.
21 grudnia 2021 09:54
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
21 grudnia 2021 12:39
Kupujący ma prawo do reklamacji, natomiast obowiązkiem Sprzedającego jest taką reklamację rozpatrzyć oraz odnieść się rzeczowo do roszczeń Kupującego, a także poinformować o decyzji reklamacyjnej podjętej w tej sprawie. Proszę kupującego o przedstawienie swoich roszczeń, a sprzedającego o odniesienie się do nich.
21 grudnia 2021 14:24
Pad kupiłem 18 listopada2021 i po 3 tygodniach sporadycznego użytkowania popsuł się. Zgłosiłem to sprzedającemu 16 grudnia.Okazało się że sprzedający kupił go w Niemczech 11 styczna 2021r i sugeruje że ja mam odesłać go na swój koszt do naprawy do niemieckiego serwisu, wspaniałomyślnie chce mi zwrócić 20 zł na koszty przesyłki i naprawy. Jestem fanem gier komputerowych pady znam od podszewki jeszcze nigdy misie nie zdążyło żeby takowyż pad popsuł się po ok. 8 godzinach użytkowania, normalny pad działa co najmniej 2 lata. Nie rozumiem sprzedającego, dlaczego ja jako kupujący mam odsyłać pada na własny koszt do Niemiec. Jan Koziołek zigen
Nie rób zwrotu tylko reklamację z tytułu rękojmi i będzie ją musiał przyjąć i rozpatrzyć a przedmiot naprawić lub wysłać inny sprawny.
@zigen W Dyskusji nic nie pisz o żadnej gwarancji w Niemczech i o odsyłaniu do Niemiec. Za wady towaru odpowiada sprzedawca na podstawie RĘKOJMI przez 2 lata i na rękojmię się powołaj. Jemu się wydaje, że jeśli nie dał gwarancji, to za towar nie odpowiada. To nieprawda, odpowiada na podstawie obowiązkowej rękojmi. Nie targuj się z nim o jakieś 20 zł, tylko w Dyskusji opisz wady, domagaj się naprawy na jego koszt, wymiany towaru na sprawny lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. Za wysyłki reklamacyjne także płaci sprzedawca. Zapytaj o adres do odesłania wadliwego przedmiotu, a potem poproś tam o pomoc Allegro i rób to do skutku.
Gdyby mimo to sprzedawca nie przyjął Twojej reklamacji, zamknij Dyskusję jako NIEROZWIĄZANĄ (możesz to zrobić po 14 dniach od jej otwarcia) i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Masz szansę otrzymać z programu zwrot całej wpłaty.
@zigen Cześć. 21 grudnia poprosiliśmy Cię w trwającej Dyskusji o doprecyzowanie swoich roszczeń. Możesz również - zgodnie ze sugestiami - złożyć reklamację z tytułu rękojmi.