Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio coraz częściej sprzedający oferują towar którego nie mają /lub logistycznie się nie wyrabiają/.
Ocena za czas wysyłki powinna być przywrócona.
Kupujący powinien mieć jasną informację kiedy towar zostanie wysłany , a nie jak to się czasem zdarza że na końcu /lub w środku/ oferty jest coś na ten temat napisane, nie każdemu chce się czytać co jest napisane w treści ogłoszenia zwłaszcza jak przegląda ten sam towar u różnych sprzedających.
Pozostałe parametry przy ocenie nie dają takiej możliwości.
Odkąd usunięto ocenę czasu wysyłki, po naciskach ze strony sprzedających, czas ten jest nagminnie przekraczany, wcześniej też był, ale znacznie rzadziej. Dodatkowo, teraz w ofercie można spotkać dwa różne czasy wysyłki, jeden określa sprzedający, a drugi, niezgodnie z prawem, określa Allegro na podstawie swoich wyliczeń średniego czasu wysyłki tego sprzedawcy. Niezgodnie z prawem, gdyż Allegro nie może niczego dopisywać do treści oferty, czyli umowy pomiędzy sprzedającym a kupującym.
@Adam-nt Sprzedający są oceniani automatycznie przez allegro czy wysłali w zadeklarowanym czasie. Nie ma potrzeby angażować w to jeszcze Kupującego.
A niby skąd allegro wie kiedy towar został wysłany, bo dostali prowizję???
Angażowanie kupującego ??
No, żeby się biedak nie spocił za bardzo przy klikaniu.
@Adam-nt Widzę, że nie masz pojęcia o sprzedawaniu. Sprzedający aktualnie muszą podawać numery przesyłek do allegro a następnie allegro informuje Kupującego o wysłaniu paczki. Tym samym mając numer paczki wie co do minuty kiedy paczka została nadana i odebrana odczytując dane od przewoźnika .
Kupujący mając kilkadziesiąt dni na wystawienie komentarza na pewno nie będzie dokładnie pamiętał kiedy miała być wysłana przesyłka. Musiałby to sprawdzać, robić notatki aby być obiektywnym.
sprzedająca aktualnie wysłała mi tańszy przedmiot u niej zamówiony pod adresem śledzenia tego droższego on był zamówiony 4 stycznia a dalej info o nim nie ma czekam na paczkę już ponad 3 tygodnie a miała być wysłana inpostem który idzie max 3 dni - 5 jeśli wliczać wolne więc allegro nie ma wglądu co sprzedawca wysyła
Ostatnio to mamy czasy jakie mamy, wszystko przeniosło się do sieci i mało kto się wyrabia, ostatnio kurier co zabiera mi paczki ze sklepu powiedział że przyjechało 10 000 paczek i nie zabrali tego do rozwiezienia bo nie mieli jak, a paczka do paczkoamtu jeździła u kuriera 7 dni zanim trafiła do paczkomatu 😞
A czas podany na allegro jest często skracany przez allegro jak podaję 3 dni a oni zmieniają na 24h bo 70 % paczek własnie jest tak nadawanych 😞
A za spóźniony czas wysyłki dostajemy po dupie od allegro gdzie tracimy SS lub nawet smarta 😞 więc to nie to, a i czemu mamy dostawać po głowie za przewoźnika zewnętrzną firmę co nie jest zależne od nas 😞
Ja ostatnio miałem taką oto sytuację z kupującym:
- zamówienie złożone w piątek po godzinie 19, zrealizowane i umieszczone w paczkomacie w sobotę, czyli w poniedziałek odebrane i u klienta we wtorek
- klient wybrał wysyłkę kurierem INPOST za pobraniem (cena odgórnie ustalona przez INPOST)
Klient wystawił mi ocenę pozytywną, ale za to przy obsłudze klienta otrzymałem trzy gwiazdki, przy kosztach wysyłki jedną... Ja rozumiem, że każdy chce dostać coś za darmo i jeszcze najlepiej żebyśmy my dopłacali klientowi za to, że jest łaskaw u nas zrobić zakupy ale pytam się dokąd to wszystko prowadzi? w moich ofertach ceny za wysyłki są od 0 zł. poprzez 8,99 itd. W tym konkretnym przypadku poprosiłem klienta o wykasowanie oceny i wygląda na to, że moje argumenty do niego dotarły bo ocena została skasowana, ale niestety wielu klientów ocenia nieobiektywnie a my jako sprzedawcy nie mamy żadnej możliwości odwołania się od takiej niesprawiedliwej oceny.
Najlepsi są tacy którzy myślą że zamawiając w piątek o 22 to paczka powinna być w poniedziałek bo przecież minęły już 3 dni 🤣
Pomijając że na przykład dany poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, ale jak to sprzedawca nie siedzi 24h przez 7 w tygodniu na koncie Allegro?
Jeb 1/5 obsługa, 1/5 koszt transportu 8,99, 1/5 zgodność z opisem pomimo dobrego towaru
Oczywiście że kupujący też nie wszyscy są w porządku (często czytam jakieś brednie z ich strony, których rozsądny człowiek nie bierze pod uwagę), ale jak sprzedający w opcjach dostawy podaje termin wysyłki trzy dni (ostatnio byłem na kupnie bieżni) , a na dole opisu że to termin wysyłki z Chin, a że w ogóle to ona dojdzie w połowie czerwca albo lipca no to nie można powiedzieć że jest to fajna sprawa.
Osobiście uważam że towar dostarczony do tygodnia, jest dobrym terminem dostawy.
Moim zdaniem, ( jestem kupującą ) * * * NIE powinno być oceny przy kosztach wysyłki,
dlaczego ??
* * Ponieważ klient sam wybiera opcję dostawy i związanych z tym kosztów dostawy,
- TO PO CO ta OCENA ??? - nie wiem,
np. : wynajmuję samochód do przeprowadzki,
uzgadniam cenę i WYRAŻAM zgodę na usługę,
- - > a po przeprowadzce wystawiam firmie ocenę że za DROGA usługa 🙄 - trochę to dziwne
jak nie chcesz czytać to poproś allegro by to podawało w obrazkach
i podziękuj wspólnocie europejskiej bo uchwalając ustawę konsumencką założyło, że konsument może być idio tą ale nie założyło że nie będzie mu się chciało czytać
Masz w gratisie od nich 22 wiadomości, które musisz przeczytać - Sprzedawca musi je pod groźbą kar umieścić w swojej ofercie
Bardzo śmieszne .
Rozumiem że jak Ty coś kupujesz to czytasz każdą ofertę od dechy do dechy, bo takie masz hobby.
@Adam-nt warto przeczytać całą ofertę bo to jest wiążąca umowa, klienci nie czytający wszystkiego potem na forum się żalą, że sprzedawca miał 30 dni na wysyłkę, albo że to była przedsprzedaż i towar będzie wysyłany na trzy tygodnie itp. i co mają zrobić 😉