Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy odpisuję na odpowiedź sprzedawcy coś typu "dziękuję za informację, pozdrawiam" to zawsze włącza się jakiś durny czatbot i pyta mnie czy chcę na pewno wysłać tą wiadomość. Nosz kurza twarz, chyba po to napisałam, żeby ją wysłać. Wnerwiające to jest, bo trzeba dodatkowo klikać. Czemu u licha ma to służyć? I dlaczego ten głupi bot zawsze włącza się przy tego typu odpowiedzi? A może jednak lepiej takich odpowiedzi nie wysyłać i po prostu po otrzymaniu odpowiedzi sprzedawcy już mu dalej doopy nie zawracać podziękowaniem? Sama już nie wiem, jak postępować. Niby grzeczność wymaga aby podziękować, ale z drugiej strony pewnie sprzedawca dostaje takich odpowiedzi od groma i tylko marnuję jego czas... Może sprzedający się wypowiedzą?
@betmary nie pisz 😕 Bo jak to pierwsza wiadomość do sprzedawcy to musi Ci odpowiedzieć w przeciągu 24 godzin bo inaczej poleci mu jakość sprzedaży (Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów)
Lepiej wystaw pozytywny komentarz 👍 Z takiej wiadomości będzie bardziej zadowolony
Przecież wyraźnie napisałam, że chodzi o odpowiedź, a nie o pierwszą wiadomość. Pytam o produkt, dostaję odpowiedź od sprzedawcy i nie wiem, czy powinnam za nią podziękować czy nie zawracać mu głowy i już się nie odzywać. Jaki pozytyw, gdy dopiero zapytuję o produkt, a nawet nie wiem, czy go kupię??
betmarywięc odpiszę Ci jako sprzedawca .
Bardzo dziękujemy i na prawdę doceniamy Twoją życzliwość ,ale allegro nałożyło na nas obowiązek jak najszybszej odpowiedzi na wiadomości od klientów nawet tych na ,które odpowiedź nie jest wymagana . Sprzedawcy ,aby uniknąć ujemnych puntków ,za zbyt długi czas jaki minął od pytania klienta do odpowiedzi wlączają wlaśnie taki Alinki .
Pozostaje jeszcze tylko poprosić o jedno ,, jeśli nie masz potrzeby pisać do sprzedawcy to nie rób tego ,, Z góry dziękuję również w imieniu innych sprzedających .
Ale to nie chodzi o pytanie, tylko o moją odpowiedź. Z pytaniem to wiem, że tak jest. Natomiast tutaj to ten durny bot mnie pyta, czy ma wysłać wiadomość, którą napisałam, a jest to wiadomość z podziękowaniem za informacje udzielone przez sprzedawcę.
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem 😕
betmary dobrze , wyłążę Ci na chłpski rozum ,, NIE ODPOWIADAJ NA NA WIADOMOŚCI OD SPRZEDAWCY , NIE DZIĘKUJ , sprzedawcy mają ustaione na wszelki wypadek Booty .
W takim razie powinni ustawić, aby te boty powiadamiały klienta, że sprzedawca prosi o nie przesyłanie podziękowań itp. nic nie wnoszących wiadomości grzecznościowych, zamiast głupkowato pytać, czy na pewno chcę wysłać wiadomość. Wtedy nie byłoby wątpliwości, a tak to przeważnie klikałam, ze chcę wysłać i wysyłałam, więc na nic się ten bot nie przydał
No właśnie mnie to też nurtowało i denerwowało zarazem.
No właśnie, ale człowiek wyuczony kultury chce zawsze podziękować i tak głupio się czuję tego nie zrobiwszy. To po prostu kolejny z dziwnych pomysłów Allegro, które chciało wyprostować coś, co było już proste idealnie.
Tutaj na forum można podziękować plusikiem, dlaczego by tego nie zrobić w korespondencji na linii klient-kupujący?