Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponad rok temu kupiłam kabel do ładowania telefonu iPhone. Kabel był zakupiony u sprzedającego z dobrymi opiniami - w opisie oferty sprzedający zapewniał, że kabel jest oryginalny i tak tez wyglądał. Po roku i kolejnej rekomendowanej aktualizacji telefonu, kabel przestał działać a na telefonie pojawia się komunikat „akcesorium może nie być obsługiwane”. Okazało się, że kabel nie jest oryginalny i zostałam oszukana, tak samo jak firma Apple…Napisałam do sprzedającego, ale nie odpisał. Zakup jest sprzed roku. Czy mogę w takim przypadku liczyć na pomoc Allegro?
Tak napisz przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...złóż reklamację z tytułu rękojmi.
Piszesz: "akcesorium może nie być obsługiwane". Nie ma to nic wspólnego ze stwierdzeniem, że "akcesorium nie jest obsługiwane" - nic w tym temacie nie piszesz.
Przez ponad rok czasu kabel działał prawidłowo - i nagle okazał się "wadliwy"? Czy zaznajomiłaś się z działaniami takich firm? Wiesz jak działają takie firmy i o co w tym chodzi?
@sillvia1 Ja zmieniam kable 2-3 razy do roku. Te oryginalne ze sklepu firmowego Apple padają szybciej niż zamienniki. Telefon to urządzenie mobilne i zapewne używasz go w czasie ładowania, wtedy szybciej kabel się psuje. Jeszcze nie przyszło mi do głowy, żeby reklamować taki kabel.
@sillvia1 Może trzeba go doładować, bo się wyczerpał za ten czas.
Kabel z zestawu z telefonem działał mi 2 lata, ale złamałam końcówkę, mąż ma kabel od 4 lat i nadal działa chociaż telefon przestał działać po 2 latach. W sumie to najbardziej wkurza mnie to, że ktoś sprzedaje podróbki i jest to legalna działalność na Allegro.
@sillvia1 Sprzedaż podrobionych produktów jest na Allegro zabroniona. Zakupiłaś kabel w październiku 2020 roku, zatem możesz jeszcze złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
@sillvia1 w przypadku Apple to cytuję ze strony ich supportu:
"
Te komunikaty mogą się pojawić w następujących sytuacjach:
Więc ja bym tak szybko nie szafował słowem "oszustwo" w tym przypadku. Przez rok nie było komunikatu? Kabel był oryginalny dla Apple, a teraz nie jest? Może się gdzieś przetarł, przełamał, albo masz coś z gniazdem ładowania