anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Cześć dodałem kupon o wartości 500zl. Zrobilem zakupy - okazalo sie ze mialem inne kupony, kody jak

MAMY ROZWIĄZANIE!
gapoos
#2 Obserwator#

Cześć dodałem kupon o wartości 500zl. Zrobilem zakupy - okazalo sie ze mialem inne kupony, kody jakto tam zwal - zsumowało i wzielo jeszcze z tego duzego (zostalo ~470zl). Teraz tego duzefgo nie widze, nie moge wykorzystac przy kolejnych zakupach. Czy to przpadlo?! Mozna to jakos reklamowac? Dlaczego to jest tak qurevsko skomplikowane? Dzieki

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

On się zaktualizuje i dopiero widać ile zostało jak płacisz i chcesz skorzystać, tak "**piiip**iane:"rozwiązanie.☹️

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gapoos Cześć. 🙂 Wszystkie swoje kupony widzisz tutaj: https://allegro.pl/zobacz/kupony#twoje-kupony 

W formularzu dostawy i płatności zaznaczasz, z których kuponów chcesz skorzystać podczas zakupów. 

oznacz moderatorów
gapoos
#2 Obserwator#

źle sie wyrazilem ale to dlatego ze jestem wkurzony i czuje ze 470 z pracy przepadlo. Chodzilo mi o kod z benefitu...

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gapoos Żaden kod na Allegro Ci nie przepadnie. 🙂 Zakupy na Allegro są bezpieczne. 

Widzę, że wybrałeś płatność (1 zł) przelewem tradycyjnym. Czy zleciłeś już ten przelew? Na zaksięgowanie takiego przelewu czeka się dość długo (około tygodnia). Zastanów się, czy nie lepiej anulować to zamówienie, wykorzystać kupony, które pierwotnie chciałeś wykorzystać i wybrać szybszą płatność internetową. Po anulowaniu płatności kupony odnowią się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin. 

W razie pytań zapraszam do kontaktu, chętnie pomogę 🙂 

oznacz moderatorów
gapoos
#2 Obserwator#

Cześć Ola, nie ma pośpiechu, najważniejsze że kod z benefitu bede mogl wykorzystac ponownie. Dzięki!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Taka płatność często się nie księguje.

oznacz moderatorów
gapoos
#2 Obserwator#

Dzięki, problem rozwiazny - anulowalem i zrobilem nowe zamowienie, kod/kupon byl dostepny.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gapoos Fajnie 🙂 Dzięki, że wracasz z odpowiedzią! I miłych zakupów 🎄

oznacz moderatorów