Czemu sprzedawca wysyła zły towar?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiłam kurtkę w cenie nie całych 40 zł a towar przyszedł w innym zworze zupełnie.
Teraz mam odsyłać na swój koszt
Żart przykro że są tacy jeszcze sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EwaDzierzecka84 może zaszłą pomyłka, napisz do sprzedawcy ? koszt odesłania jest zwracany bo to będzie reklamacja, widzę że Pani Ewa nigdy się nie pomyliła 😉
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomyliła nie raz ale umiem przeprosić a tu brak czegokolwiek .....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EwaDzierzecka84 Masz problem z sprzedającym, masz obawy co do reklamacji>zwrotu to otwórz dyskusję i tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie myli się ten co nic nie robi 🙂
Odeślij paczkę, sprzedający musi Ci zwrócić koszty odesłania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trzeba było wybrać paczkomat, zwrot byłby darmowy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EwaDzierzecka84 Opisz od kogo ten zakup ,od firmy czy prywatnego sprzedającego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
fashionavenue

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To reklamacja, czyli koszt zwrotu ma pokryć sprzedawca. Bot tego nie obsługuje tylko człowiek, a człowiek czasem się myli. Baaa nawet powiem że nie tylko człowiek ale nawet Ci co specjalnych oprogramowań korzystają też mają błędy....Ciuchy to nie jest jeden z najłatwiejszych asortymentów w obsłudze. W ogóle powiadomiłaś go o sytuacji?? Może zaproponuje rozwiązanie, czasami w takich sytuacjach np wysyłają etykiety do wysyłki. Tutaj ludzie czasem staja a uszach, żeby wszystko było ok ale błędy i tak się zdarzają. Można unikać ale nie da się tego całkowicie wykluczyć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja chętnie bym odesłała ale chodzi o podejście :
(Otrzymala Pani model kurtki prawidłowy, jednakże w innym kolorze niż zamówiony, wystarczy odesłać, dostarcze prawidłowy)
koniec dyskusji bo tak i już?????

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ach z tym rzeczywiście przesadził. W takim wypadku powinien powiadomić i zapytać co robić. Wysyłanie bez zgody celowo czego innego to zupełnie inna sprawa.