Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Marchewka56 Środki za anulowany zakup zwraca sprzedawca, a nie Allegro.
Ale czy jeśli Sprzedawca okaże się nieuczciwy i nie chce zwrócić środków, czy można liczyć na pomoc allegro?
@Marchewka56 jeżeli zwrócisz przedmiot a nie otrzymasz zwrotu pieniędzy od sprzedającego możesz złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Na Twoim koncie nie widzę anulowanego zamówienia ani otwartej dyskusji, więc nie znam szczegółów sprawy, żeby odnieść się do niej bezpośrednio.
@la_nika Może pisze z innego konta.😁
@Marchewka56 Najpierw napisz tu, po anulowaniu zakupu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a Później dopiero POK.
Jeżeli literalnie traktować wypowiedź autora wątku:
"Ale czy jeśli Sprzedawca okaże się nieuczciwy ..."
- to jeszcze nie doszło do anulowania zamówienia (być może nie doszło jeszcze nawet do zakupu), a pytanie jest "na wszelki wypadek"
@Marchewka56 Gdziekolwiek nie robiłbyś zakupów przez internet, to prawo konsumenta gwarantuje ci zwrot wpłaty za anulowane zamówienie. Nieuczciwego sprzedawcę zgłaszasz do UOKiK lub rzecznika konsumentów i dostajesz zwrot.