Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Klient kupił towar który został wysłany przez Paczkomaty inpost.Jednak nie odebrał paczki z przyczyn mi nie znanych.Poinformował mnie ze jeśli otrzymam paczkę to mam wysłać ponownie.I tu zaczynają się schody z INPOST.Paczka trafiła do magazynu paczek nie odebranych choć nie dostałem zadnej informacji o próbie dostarczenia do nadawcy.Nie mam żadnych informacji co z paczką mimo wysłania mnóstwa meili.Czy allegro może mi w tym pomóc?
Może ,przecież wysyłasz przez Allegro a InPost jest tylko dostawca.
W celu dokładnej weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem 24-cyfrowego numeru przesyłki.
Informujemy również, że dyspozycję zwrotu paczki z Magazynu Przesyłek Niedoręczalnych może przesłać do nas Nadawca, Odbiorca oraz Płatnik.
Dyspozycja powinna zostać wysłana na pomoc@inpost.pl z adresu e-mail przypisanego do paczki i powinna zawierać 24-cyfrowy numer przesyłki oraz dokładny adres do zwrotu.
Czy doręczenie paczki z magazynu paczek niedoręczalnych jest dodatkowo płatne?