Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot ktory byl wadliwy, sprzedawca poinformowal ze zwroci koszty jesli ekspertyza wykaze ze produkt jest wadliwy, niestety minelo 40 dni a sprzedawca nie odpisuje na wiadomosc.
Oczywiście że pomaga, załóż dyskusję i tam opisz sprawę, z pewnością sprzedajacy się wypowie, nawet musi: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@rudzinskinet Wejdź w zakładkę https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Odnajdź zakup, kliknij SZCZEGÓŁY ZAKUPU, następnie na dole ZGŁOŚ PROBLEM Z ZAKUPEM
Tam opisz sytuację. Sprzedawca ma 24 godziny na udzielenie odpowiedzi.
Jeśli tego nie zrobi to po 24 godzinach będziesz mógł poprosić o pomoc Allegro.
wlasnie tak zaczela sie historia z rewklamacja, zalozylem tam temat i kazal wyslac i minelo 30 dni i niestety zamkneli rozmowe automatycznie i przy koncu pytalem czy cos pomoga to napisali ze trzeba czekac na decyzje ekepertyzy ale chyab w polskim prawie reklamacja jest do 30dni?
Bo tak jest na Allegro, należało wcześniej odznaczyć jako nierozwiązaną ale napisz tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@rudzinskinet złożyłeś reklamację z tytułu rękojmi czy z tytułu gwarancji?