Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, z góry dziękuję za pomoc. Mój chłopak kupił w marcu buty Nike Vapormax na Allegro i wczoraj z jednego lekko zeszło powietrze. Sklep zaproponował odesłanie butów i że sprawdzą, co się stało. Czy jeśli wyśle buty na swój koszt to czy Allegro w jakimś stopniu będzie go chronić? Obawiamy się, że wyśle buty i nie zobaczy ani butów ani pieniędzy.
@Pink_Jaa to niestety allegro trafi ci się konsultant myśląc tabelkami to umarł w butach, w najgorszym przypadku trzeba buty wymienić, odebrać, sprawdzić. Gdyby się okazało, że są nie takie jak trzeba ponowna reklamacja z złożeniem odstąpienia od umowy przez wznowioną dyskusję (dyskusję wznawiasz przez formularz kontaktowy opisujesz sytuację / forum prośba do moderacji) - nagrywaj otwieranie paczki i sprawdzanie butów na użytek dowodowy. Jedyne co stracisz to czas.
Ty wyłącz syndrom nienawiści kupujących. Odbije się na twoim zdrowiu.
@Pink_Jaa allegro nie jest stroną transakcji i też nie za bardzo chcą wypłacać odszkodowania 😞
Powołaj się w dyskusji na ten zapis i odstąp od umowy - sprzedawca ma oddać kasę 🙂
Art. 43e. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
5) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar
przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub
dowodu jego odesłania
Dziękuję! Jak już nic nie pomoże to finalnie się na to powołam, bo ręce mi już opadają.
Jeśli mam ci stwierdzić co zrobi allegro to powiedzą dostaniesz buty to kasy z protect nie będzie bo sprzedawca deklaruje spełnienie zaspokajającego ciebię żądania to nic że nie tego co wystosowano w reklamacji czy po czasie a już całkowitym wkopaniem ciebie będzie jak dostaniesz protect na koszt sprzedawcy on wyśle ci buty a ty nie odbierzez o pokaże w allegro że wysłał aa zgodnie z regulaminem protect jak zostanie zaspokojone twoje roszczenie w jakikolwiek sposób to masz im zwrocić tą kase z protect i zaczną cię windykować czy totalne przegięcie
Dziękuję! Mam nadzieję, że takiej dziennej sytuacji nie będzie. Początkowo partner chciał naprawy obuwia, ale nie było żadnego odzewu od otrzymania butów. Wczoraj twierdzili, że nie otrzymali butów, a po 7h sobie magicznie przypomnieli, że jednak je mają. Człowiek wysyła na własny koszt i jeszcze takie cyrki są... Z tego co pan pisze wyszłoby na to, że nieuczciwy sprzedawca by na tym najlepiej wyszedł, bo niby zaspokoił potrzeby klienta.
Nie magicznie przypomnieli tylko przeszukali i okazało się że przyszły a ktoś zakitrał.
To nie jest duża firma, która ma codziennie zwroty lub reklamacje... Oni mają pojedyncze pary butów, więc nie oszukujemy się, ale robią to celowo. Od początku był problem, bo zwlekali z odbiorem paczki z paczkomatu, a później nagle zamilkli na kilka tygodni. Porządny sprzedający bądź sklep nie traktuje tak klienta, dodatkowo wmawiając mu, że klient nie wysłał butów... No szanujmy się.
@Pink_Jaa analiza cudzej firmy w pełni 🙂
a ja się pytam o znajomość ustawy konsumenckiej i kc
tam jest wszystko napisane
jak rozumiem przesyłka z butami była opisana, w środku zamieszczona reklamacja wraz
z żądaniem i itp
przesyłka wraz z podanym numerem była zgłoszona sprzedawcy
co to znaczy paczka wysłana do paczkomatu - taki adres do zwrotów był podany w umowie?
widzę typowy przypadek jaki u nas często występuje
randomowa przesyłka od Pani Jadwigi - (wtf?) nikt taki towaru od nas nie kupował
w środku nic, żadnej informacji
Potem jakieś maile od Pana Jurka - gdzie mój towar (wtf?) o co chodzi - odesłałem coś
ale co kiedy jaki numer przesyłki? - wyzwiska
dopiero za chwilę zgłoszenie do allegro dyskusji od Adama - to może jednak być ten towar
Ustawa konsumencka i KC mówią wyraźnie jak ma przebiegać reklamacja, gdzie odesłać towar i co w niej napisać oraz jakie są procedury czasowe.
Momowa allegro to stos bzdur - proszę zamiast jakiś insynuacji napisać sprzedawcy co jest przedmiotem reklamacji, określić wadę i żądanie
następnie dać jemu czas przewidziany ustawą na działanie i tyle
@RED Ze sprzedającym kontaktowano się od samego początku, sam zażądał wysyłki do paczkomatu w trakcie dyskusji i rozmów telefonicznych. Kupujący chciał tylko naprawy obuwia, nie liczył na Bóg wie co. Jeśli ktoś otrzymał przesyłkę i zwlekał z jakikolwiek odpowiedzią w dyskusji powyżej tych 14 dni ustanowionych w regulaminie to chyba już daje do myślenia. Prośby kupującego o odzew też nic nie dawały, bo sprzedający zwlekał. Dopiero interwencja allegro w dyskusji wywołała jakiś efekt. Tego samego dnia sprzedający twierdził, że żadnych butów nie ma, po czym później sobie przypomniał, że ma. Aktualnie proponuje inne buty, które nijak się mają do tych zakupionych, więc tak jak jeden z Panów powyżej powiedział, sprzedawca nie może zrealizować reklamacji. Na moje obie strony oczekują czegoś innego i dlatego się dogadać nie mogą.
@Pink_Jaa jeżeli mija termin 14 dni reklamację uznaje się za zasadną
podziękuj za rodo i anonimizację przesyłek
jeżeli sam na przesyłce nie napiszesz np: reklamacja obuwia od pink_jaa
to sprzedawca za diabła nie będzie wiedział o co chodzi
tak jak pisałem powyżej my sami mamy stos przesyłek gdzie nie wiemy kto był nadawcą
bawić się w detektywa bawić się nie zamierzamy
Słaby masz dziś dzień!😫