Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem miesiąc czemu plastiki do auta niestety to nie było to co potrzebuje postanowiłem zwrócić produkt. czekałem 3 tyg, no po czym postanowiłem założyć wniosek do POT , bo wpływy za zwrócony zakup nie było po złożonym wniosku sprzedający mi zwrócił pieniądze a następnego dnia dostałem pieniądze z ochrony kupującego , odesłałem go do allegro natychmiast ,i teraz pytanie nie będę miał przez to żadnych problemów ?
Czyli sprzedawca oddał ci pieniądze i dostałeś je również z POK i uważasz że jest ok. To co dostałeś z POK to allegro potrąci temu sprzedawcy i uważasz że to jest uczciwe?
Sprzedawca oddał pieniądze po tym jak złożyłem wniosek , jeśli sprzedający ma okres 14 dni roboczych na oddanie to trzymajmy się tego , dodatkowo pisałem do sprzedającego w sprawy kiedy będzie przelew wpływ przed końcem , jeśli nie dostałem odpowiedzi na to pytanie to jaką miałem pewność czy nie chce mnie oszukać ? Po wpływie od sprzedającego odrazu zwróciłem dla allegro wpływ
@mdrogeria Oj tam, oj tam, może po prostu miał puste konto. Zdarza się 🤔
@br. aktualnie można doładować ... ,ale 3 tygodnie bez wpływu u przedsiębiorcy to trochę naciągana teoria .
@mdrogeria tiaaa... przedsiębiorca.. Handlarz złomem z rozebranych samochodów. Doładować też trzeba mieć skąd. chyba że od Prowidenta, czy innego bociana
Qrcze, spadam, co mnie dziś naszło żeby bronić sprzedawców. Przeca ja kupujący jezdem 😂
@br. nooo... ale nagle znalazły się jak otrzymał informację o złożonym wniosku do POK .
Nie sądzę abyś miał problemy skoro zwróciłeś pieniądze. Tylko że wypadało by napisać do Allegro opisać co zaszło i zapytać o konto do zwrotu. bo może niby zwróciłeś ale pieniądze wrócą jak bumerang.
Wypadałoby również zamknąć dyskusję skoro sprzedający rozwiązał problem. No i ocena tansakcji, czasem jak są wątpliwości to może lepiej nie pisać niż walić negatywa.
@Client:102652617 zachowaleś się uczciwie i myślę , że wszystko zakończy się pomyślnie . Na wszelki wypadek wezwiemy straż przyboczną @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję bardzo
@Client:102652617 Sytuacja w której sprzedający zwleka z wykonaniem zwrotu środków jest niedopuszczalna i oczywiście nie powinna mieć miejsca.
Mam jednak pytanie - czy przez te 3 tygodnie skontaktowałeś się w jakikolwiek sposób ze sprzedającym aby zapytać czemu nie dokonał zwrotu środków?
@komis-bell toć przecież się komunikował za pomocą formularza zwrotu , czego jeszcze potrzeba Twoim zdaniem?
@mdrogeria Moim zdaniem nie potrzeba absolutnie nic więcej. Osobiście nigdy nie wykonałem przelewu później niż godzina/dwie po otrzymaniu zwrotu.
Pytam dlatego, że jakby nie było to zawsze warto dać sprzedającemu szansę na rozwiązanie sprawy - nikt nie jest idealny ale skoro jednak sprzedający olał temat i nie odpowiadał na wiadomości to teraz ma zasłużony problem.
@Client:102652617 Nie, nie będziesz miał żadnych problemów. Odesłałeś środki z wypłaconej rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących, a Twoją sprawę uznajemy za rozwiązaną, więc możesz być zupełnie spokojny,
Dobrze dziękuję ślicznie ,pozdrawiam i życzę miłego popołudniu 😁
@Client:102652617 Polecamy się i jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości, pytaj śmiało. Pomożemy 😉
@Client:102652617 oddaj kasę i po sprawie 🙂
W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Spółki rekompensaty na rachunek o numerze 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010.
Co jest? jak ktoś zawoła moderatora to on od razu się pojawia, u mnie to nie działa!