anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy będę miał problem ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:102652617
#8 Zapaleniec#

Kupiłem miesiąc czemu plastiki do auta niestety to nie było to co potrzebuje postanowiłem zwrócić produkt. czekałem 3 tyg, no po czym postanowiłem założyć wniosek do POT , bo wpływy za zwrócony zakup nie było po złożonym wniosku sprzedający mi zwrócił pieniądze a następnego dnia dostałem pieniądze z ochrony kupującego , odesłałem go do allegro natychmiast ,i teraz pytanie nie będę miał przez to żadnych problemów ?

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
mwmonety
#21 Demiurg#

Czyli sprzedawca  oddał ci pieniądze i dostałeś je również z POK i uważasz że jest ok. To co dostałeś z POK to allegro potrąci temu sprzedawcy i uważasz że to jest uczciwe?

oznacz moderatorów
Client:102652617
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca oddał pieniądze po tym jak złożyłem  wniosek , jeśli sprzedający ma okres 14 dni roboczych na oddanie to trzymajmy się tego , dodatkowo pisałem do sprzedającego w sprawy kiedy będzie przelew wpływ przed końcem , jeśli nie dostałem odpowiedzi na to pytanie to jaką miałem pewność czy nie chce mnie oszukać ? Po wpływie od sprzedającego odrazu zwróciłem  dla allegro wpływ 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@mwmonety to nie tak , pierwszy był wniosek do POK , a sprzedawca speitrał i oddał kasę .

@br. ocena transakcji nie jest uzależniona od rozwiązania problemu tylko raczej zaangażowania sprzedawcy , a tu trochę po mojemu brakuje .

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria Oj tam, oj tam,  może po prostu miał puste konto. Zdarza się 🤔

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. aktualnie można doładować ... ,ale 3 tygodnie bez wpływu u przedsiębiorcy to trochę naciągana teoria .

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria  tiaaa...  przedsiębiorca..  Handlarz  złomem z rozebranych samochodów. Doładować też trzeba mieć skąd. chyba że od Prowidenta,  czy innego bociana

Qrcze, spadam, co mnie dziś naszło żeby bronić sprzedawców.  Przeca ja kupujący jezdem 😂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. nooo... ale nagle znalazły się jak otrzymał informację o złożonym wniosku do POK .

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Nie sądzę abyś miał problemy skoro zwróciłeś  pieniądze.  Tylko że wypadało by napisać do Allegro opisać  co zaszło i zapytać o konto do zwrotu. bo może niby zwróciłeś ale pieniądze wrócą jak bumerang.

Wypadałoby również zamknąć dyskusję  skoro sprzedający rozwiązał problem. No i ocena tansakcji, czasem jak są wątpliwości to może lepiej nie pisać niż walić negatywa.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:102652617 zachowaleś się uczciwie i myślę , że wszystko zakończy się pomyślnie . Na wszelki wypadek wezwiemy straż przyboczną  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Client:102652617
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:102652617 Sytuacja w której sprzedający zwleka z wykonaniem zwrotu środków jest niedopuszczalna i oczywiście nie powinna mieć miejsca.

Mam jednak pytanie - czy przez te 3 tygodnie skontaktowałeś się w jakikolwiek sposób ze sprzedającym aby zapytać czemu nie dokonał zwrotu środków?

oznacz moderatorów
Client:102652617
#8 Zapaleniec#
Spoiler
Oczywiście że tak w przeciwnym razie nie złożył bym wniosku 
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@komis-bell toć przecież się komunikował za pomocą formularza zwrotu , czego jeszcze potrzeba Twoim zdaniem?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@mdrogeria Moim zdaniem nie potrzeba absolutnie nic więcej. Osobiście nigdy nie wykonałem przelewu później niż godzina/dwie po otrzymaniu zwrotu.
Pytam dlatego, że jakby nie było to zawsze warto dać sprzedającemu szansę na rozwiązanie sprawy - nikt nie jest idealny ale skoro jednak sprzedający olał temat i nie odpowiadał na wiadomości to teraz ma zasłużony problem.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102652617 Nie, nie będziesz miał żadnych problemów. Odesłałeś środki z wypłaconej rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących, a Twoją sprawę uznajemy za rozwiązaną, więc możesz być zupełnie spokojny, 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:102652617
#8 Zapaleniec#

Dobrze dziękuję ślicznie ,pozdrawiam i życzę miłego popołudniu 😁

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102652617 Polecamy się i jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości, pytaj śmiało. Pomożemy 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:102652617 oddaj kasę i po sprawie 🙂

  1. W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Spółki rekompensaty na rachunek o numerze 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mazurkur
#7 Wielbiciel#

Co jest? jak ktoś zawoła moderatora to on od razu się pojawia, u mnie to nie działa!

oznacz moderatorów