Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam mały problem ponieważ w pośpiechu zamówiłam tablicę która dojdzie mi w środę, jednak mam pewne obawy że może ona przyjść pod moją nieobecność. Jak to mówią, gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy 😕 Chciałabym się dowiedzieć czy dałoby radę w jakiś sposób powiadomić kuriera po tym jak już sfinalizowałam zamówienie. Gdyby jednak wystąpiła sytuacja że nie będę w stanie odebrać paczki, co wtedy? Czy taka paczka wraca do nadawcy? Proszę o wyrozumiałość w komentarzach, jest to mój pierwszy raz gdy zamawiam dostawę do domu.
@Client:108963267 najczęściej w dniu doręczenia przesyłki otrzymujesz powiadomienie, w którym znajduje się informacja, o której przyjedzie kurier. Możesz także skontaktować się z działem obsługi danego przewoźnika, aby poinformować o zmianach, które z pewnością zostaną uwzględnione.
@Client:108963267 Kurier, jeżeli nikogo nie zastanie w domu ma obowiązek powtórzyć dostawę po raz drugi na następny dzień > potem to już różnie w zależności od przewoźnika > jedni odsyłają, inni przekazują do punktu na 2-3 dni, potem odsyłają.
Powinieneś dostać info w dniu dostawy, ale tych godzin np 10-12 kurierzy nie przestrzegają albo Ci napiszą "w godz. 10-17"
Przeważnie w mailu jest podany telefon kuriera > spróbuj dzwonić > a jak nie odbiera, to znajdź tel. do firmy, dzwoń i poproś aby kurier zadzwonił do Ciebie > przeważnie przekazują.