Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłam dzisiaj kartę/bon upominkowy do Nintendo eShop za 70 zł. W moim Nintendo 3DS nadal pokazuje się opcja zasilenia konta poprzez kartę, mimo że po wpisaniu kodu z kupionej przeze mnie karty pokazał mi się komunikat, że w związku z zamknięciem sklepu nie można już zasilać konta przy użyciu karty. Postanowiłam zwrócić produkt, jednak wytyczne na stronie Allegro od zwrotów nawiązywały do wysłania paczki z powrotem do sprzedawcy - oczywiście "towarem" w mojej sytuacji był kod wysłany przez email, a sprzedawcą "allegro_kody". Stąd moje pytanie: czy da się zwrócić "towar", który jest jedynie kodem z bonu upominkowego zakupionego, jak mniemam, wprost od Allegro?
@Client:45130528 W tej sprawie musisz skontaktować się bezpośrednio z obsługą konta Allegro_kody. Skorzystaj z formularza "Zadaj pytanie" dostępnego na stronach ofert.