anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dostanę zwrot pieniędzy za grawerowane długopisy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
adelcia102
#7 Wielbiciel#

Witam, zamówiłam grawerowane długopisy 100 sztuk  , dostałam inny kolor niż zamawiałam i na każdym grawerze jest błąd. Dostałam inne niż były  nawet w projekcie przesłane przez sprzedającego . Sprzedający się kłuci ze mną, że nie otrzymam zwrotu, bo to towar na zamówienie i pod klienta. Choć zamówiłam inny kolor i dostałam grawer z błędem . Czy należy mi się zwrot środków? Bo paczkę odesłałam, Proszę o pomoc. Dziękuję

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
kostas11
#21 Demiurg#

@adelcia102 było nie zwracać tylko reklamować !!! Zwrot z tytułu odstąpienia nie przysługuje ale reklamacja jak najbardziej, kolor błędny + jak masz udowodnić błąd graweru ( był projekt do zatwierdzenia ) 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
adelcia102
#7 Wielbiciel#

witam, zrobiłam zdjęcia i je mam, długopisy otrzymałam całkiem inne niż w projekcie który zaakceptowałam, z resztą sprzedający sam przyznał mi rację, że jest błąd w grawerze

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@adelcia102 spokojnie , masz skuteczne narzędzie , które nazywa się ,,dyskusja,, , a tutaj też są moderatorzy chętni do pomocy . Dobrze ,że zrobiłaś fotki . 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika rozkłądasz mie na łopatki 💖

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Pozdrowionka @mdrogeria  🌻 Z Tobą zawsze jest miło na zmianie 😉  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@adelcia102 allegro gwarantuje bezpieczne zakupy , jeśli wystąpią problemy wróc do nas ... damy radę 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adelcia102 jak najbardziej w takim przypadku powinnaś złożyć reklamację. Załóż dyskusję i przedstaw proszę w niej dowody na błędne zamówienie. Jeśli sprzedający nie odpowie lub nie będziesz mogła się z nim porozumieć, po 24h możesz poprosić o naszą pomoc. Należy Ci się zwrot środków, sprzedający, gdy uzna Twoją reklamację powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty, w tym koszt odesłania przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
adelcia102
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo.

oznacz moderatorów